Asus PM17TS heeft problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-07 22:25
Ik heb sinds 8-2005 een Asus TFT PM17TS scherm.
maar sinds gisteren 01.20 uur viel ineens het beeld weg.
Ik heb geprobeert om stekker er in en er uit te halen.
Alleen zwart beeld. De pc draaide nog voor de rest.

Vandaag starte ik hem om 10.40 weer op en gebeurde het weer om 01.00 uur.
Weer zwart beeld. Het beeldscherm voelde niet echt warm aan. Maar stonk wel een beetje.
Ik heb ook geprobeert aan de laptop aan te sluiten, maar daar werkte hij ook niet. [Normaal wel]

Een andere monitor werkt gewoon goed.

Wat kan er mis zijn? Wat kan ik doen?
Garantie:
Asus.nl
Volledige After-Sale Service
Zero Bright Dot Policy gedurende 3 maanden
3 jaar garantie

Van een andere site heb ik gelezen:
ASUS offers a 3-year warranty for its panels and also a zero-pixel warranty. This means that even if one bright dot is found, users can exchange for a new panel within one year of purchase.

Hij is nog maar 7 maanden oud. Dus kan ik hem dan zo inruilen?
Ik heb hem bij mycom.nl in breda gekocht.

Help plz..

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 22:36
Je geeft eigenlijk al zelf antwoord. Er zit 3 jaar garantie op, dus dat heb je zowiezo nog en superoud is ie nog wel niet. Wel zonde want het klinkt inderdaad dat ie dood aan het gaan is / is. Zeker als ie stinkt...

Mee terug gaan naar Mycom en hun zullen je garantie dan regelen, succes! ;)

• MineMine
maar wat voor garantie krijg ik dan?
Tijdje mijn monitor kwijt, wil ik namelijk niet.

Of krijg ik meteen een nieuwe [Wat mij niet mogelijk lijkt, omdat ze normaal geen asus aanbieden. Deze was eenmalig ofzoiets..]

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 22:36
MineMine schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:02:
maar wat voor garantie krijg ik dan?
Tijdje mijn monitor kwijt, wil ik namelijk niet.

Of krijg ik meteen een nieuwe [Wat mij niet mogelijk lijkt, omdat ze normaal geen asus aanbieden. Deze was eenmalig ofzoiets..]
Wat voor garantie je precies krijgt, zou ik niet weten. Jij hebt de aankoop gedaan en je zal er zelf achteraan moeten gaan ;)

En je had een andere monitor aangesloten, dan pak je die toch? Meestal geven ze je wel een andere monitor mee voor te lenen totdat je je oude terug hebt.

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
ASUS helpdesk bellen. Voor LCD monitoren geldt een on-site swap in Nederland (heb je nog ergens je garantiekaart met tel. nummers?). Komt TNT je oude halen en een nieuwe afleveren. Is dat geen service? :)

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• MineMine
Er was een miscomminicatie tussen TNT en Asus waardoor ik een week moest wachten op mijn beeldscherm, Maar vandaag een nieuwe..

TopGarantie :)
Thanks voor het melden ;)
Pagina: 1