Ik zoek een mailserver die om kan gaan met meerdere POP accounts, en ook kan verzenden met diverse POP accounts. Exchange biedt deze functionaliteit ook, maar de uitgaande mail heeft altijd het domein adres als afzender.
Inkomend uitgaand
xxx@dds.nl xxx@domein.nl
xxx@xs4all.nl xxx@domein.nl
xxx@chello.nl xxx@domein.nl
Ik zoek een mailserver die ook de uitgaande mail domein naam gelijk houdt aan de inkomende
Inkomend uitgaand
xxx@dds.nl xxx@dds.nl
xxx@xs4all.nl xxx@xs4all.nl
xxx@chello.nl xxx@chello.nl
Op dit moment gebruiken diverse clients, MS Outlook met diverse POP3 accounts, waarbij de PST file op de Server staat (ivm Backuppen). Deze POP accounts laten zich elk afzonderlijk configureren.
Echter als PC crashd, moet iedere keer Outlook geinstalleerd worden en elke afzonderlijke POP account aangemaakt worden enz. Ik wil dit graag 1 keer geconfigureerd hebben op de mailserver, waarna outlook connectie maakt met de mailserver en er lokaal geen afzonderlijke POP instellingen meer gedaan hoeven te worden....................
Inkomend uitgaand
xxx@dds.nl xxx@domein.nl
xxx@xs4all.nl xxx@domein.nl
xxx@chello.nl xxx@domein.nl
Ik zoek een mailserver die ook de uitgaande mail domein naam gelijk houdt aan de inkomende
Inkomend uitgaand
xxx@dds.nl xxx@dds.nl
xxx@xs4all.nl xxx@xs4all.nl
xxx@chello.nl xxx@chello.nl
Op dit moment gebruiken diverse clients, MS Outlook met diverse POP3 accounts, waarbij de PST file op de Server staat (ivm Backuppen). Deze POP accounts laten zich elk afzonderlijk configureren.
Echter als PC crashd, moet iedere keer Outlook geinstalleerd worden en elke afzonderlijke POP account aangemaakt worden enz. Ik wil dit graag 1 keer geconfigureerd hebben op de mailserver, waarna outlook connectie maakt met de mailserver en er lokaal geen afzonderlijke POP instellingen meer gedaan hoeven te worden....................
McGyver