Welke MailServer?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• nl95ed
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06-2017
Ik zoek een mailserver die om kan gaan met meerdere POP accounts, en ook kan verzenden met diverse POP accounts. Exchange biedt deze functionaliteit ook, maar de uitgaande mail heeft altijd het domein adres als afzender.

Inkomend uitgaand

xxx@dds.nl xxx@domein.nl

xxx@xs4all.nl xxx@domein.nl

xxx@chello.nl xxx@domein.nl

Ik zoek een mailserver die ook de uitgaande mail domein naam gelijk houdt aan de inkomende

Inkomend uitgaand

xxx@dds.nl xxx@dds.nl

xxx@xs4all.nl xxx@xs4all.nl

xxx@chello.nl xxx@chello.nl

Op dit moment gebruiken diverse clients, MS Outlook met diverse POP3 accounts, waarbij de PST file op de Server staat (ivm Backuppen). Deze POP accounts laten zich elk afzonderlijk configureren.
Echter als PC crashd, moet iedere keer Outlook geinstalleerd worden en elke afzonderlijke POP account aangemaakt worden enz. Ik wil dit graag 1 keer geconfigureerd hebben op de mailserver, waarna outlook connectie maakt met de mailserver en er lokaal geen afzonderlijke POP instellingen meer gedaan hoeven te worden....................

McGyver

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kan ook met Exchange als je weet hoe je het moet inrichten c.q. configgen.

Zo veeleisend ziet het er ook niet uit.
En anders kan je kijken naar MDaemon 8.x of 9 + OutlookConnector 2.0, wellicht is dat een wat flexibeler oplossing voor je.

Volgende keer iets meer zelfwerkzaamheid, dit had je met een beetje zoekwerk ook prima zelf kunnen vinden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Vraag over MailServer........ Welke?
Op 1 plek een topic openen is genoeg hoor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.