Na meer dan een jaar alleen maar meekijken, nu mijn eerste testcase 
Woensdag heb ik flink wat foto's gemaakt in het Kralingse Bos (park in Rotterdam). Ik had het voornemen om tot morgen te wachten met posten, maar ik wil er nu gewoon vanaf zijn. Mochten de kleuren/contrast erg fout zijn, zeg het dan. Dan ga ik morgen op een betere monitor bekijken wat het resultaat van een slecht scherm is
Alles gemaakt met de spullen uit mijn sig. Helaas is de Exif-data gesneuveld met het rondje resizen, iik zal kijken wat ik daar op kan verzinnen.
1.

2.

3. Minang Kabau, hadden we de avond ervoor nog gegeten

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10. Technisch is het allerbelaberdst, maar toch vond ik hem zo leuk
. Hij kwam op me afgerend, en ik had hem natuurlijk niet op AF-C staan 

En waar ik heel erg van baalde:

Dat is dus een mode dail die van A-stand naar M-stand verdraaid
Mocht iemand 1600x*** foto's willen zien, kan je op mijn homeserver kijken, daar staan ook wat foto's die ik voor de eerste ronde eruit heb gelaten
. 2 klikjes dus ipv 1 voor het grote formaat.
Ook voor het originele formaat kan je daar terecht. Wees a.u.b. lief voor mijn ADSL-lijntje
P.S. Ja, ik ben bezig met een nieuwe layout voor mijn website. Die is alleen nog niet af
Barst maar los met de opbouwende kritiek! Ik ben benieuwd wat ik beter kan doen
. Zowel qua compositie (veel foto's heb ik gecropt naar de helft van wat het was, dus valt nog wat aan te doen
) als qua nabewerking.
Woensdag heb ik flink wat foto's gemaakt in het Kralingse Bos (park in Rotterdam). Ik had het voornemen om tot morgen te wachten met posten, maar ik wil er nu gewoon vanaf zijn. Mochten de kleuren/contrast erg fout zijn, zeg het dan. Dan ga ik morgen op een betere monitor bekijken wat het resultaat van een slecht scherm is
Alles gemaakt met de spullen uit mijn sig. Helaas is de Exif-data gesneuveld met het rondje resizen, iik zal kijken wat ik daar op kan verzinnen.
1.

2.

3. Minang Kabau, hadden we de avond ervoor nog gegeten

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10. Technisch is het allerbelaberdst, maar toch vond ik hem zo leuk

En waar ik heel erg van baalde:

Dat is dus een mode dail die van A-stand naar M-stand verdraaid
Mocht iemand 1600x*** foto's willen zien, kan je op mijn homeserver kijken, daar staan ook wat foto's die ik voor de eerste ronde eruit heb gelaten
Ook voor het originele formaat kan je daar terecht. Wees a.u.b. lief voor mijn ADSL-lijntje
P.S. Ja, ik ben bezig met een nieuwe layout voor mijn website. Die is alleen nog niet af
Barst maar los met de opbouwende kritiek! Ik ben benieuwd wat ik beter kan doen