Toon posts:

LCD op usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik had laatst een HowTo gelezen over het inbouwen van een lcdschermpje. Geen karakteristieke maar als soort minischerm in je pc. Hierop kon je je bureaublad zien (de teletubbieachtergrond :9 ). Het schermpje volgens mij op usb. Wie heeft de HowTo toevallig nog ergens gezien?

Thanks.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:52
Ik denk dat je een tutorial over een PSone schermpje hebt gezien. Moet je maar even zoeken met de search dan vind je genoeg info over dat schermpje. :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks die zocht ik! _/-\o_

Wat een snelheid. :9~

Edit: Het gaat hier om een Sony schermpje, link van de online winkel is dood. Wie weet waar hij verder te halen is? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 13:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:38:
[...]

Thanks die zocht ik! _/-\o_

Wat een snelheid. :9~

Edit: Het gaat hier om een Sony schermpje, link van de online winkel is dood. Wie weet waar hij verder te halen is? :)
Er loopt momenteel een inkoopactie op Samenkopen.net, daar moet je maar even kijken. Tevens zijn er meerdere PS One schermpjes te vinden op Ebay en soortgelijken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:09:
[...]

Er loopt momenteel een inkoopactie op Samenkopen.net, daar moet je maar even kijken. Tevens zijn er meerdere PS One schermpjes te vinden op Ebay en soortgelijken.
Oke thanks. Op veilingkijker.nl is zo'n schermpje er bijna niet in aanbod, Samenkopen.net heeft ze voor zon 50 euro. :P
Pagina: 1