Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een sagem c5 met prepaid van telfort. Ok, leuk en aardig. Maar...

Ik kan geen sms-jes verzenden, ik krijg dan een verzendingsfout :( Iemand nog meer problemen hiermee, en zijn er oplossingen voor? :'(

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat dacht je van even met je provider bellen? :?
Die zullen je vast wel verder kunnen helpen.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
SMS center goed instellen?

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Zoek het nummer op van de sms-provider (op telfort.nl hoogstwaarschijnlijk) en neem deze vervolgens over bij de sms instellingen ergens. Waarschijnlijk is dat het.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je moet een SMS-centrale nummer hebben, denk dat die bij jouw niet is ingevuld. Staat er verders nog wat bij die verzendingsfout, of is dat het enige wat ie meldt?
Als je 1200 belt, krijg je de klanten service aan de lijn, en die kunnen je dat vast vertellen.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:10:
Zoek het nummer op van de sms-provider (op telfort.nl hoogstwaarschijnlijk) en neem deze vervolgens over bij de sms instellingen ergens. Waarschijnlijk is dat het.
Ja zoiets had ik al gevonden, maar ik heb geen id welk nummer dat is !! Ik kan het ook niet vinden op telfort.nl, btje knake site :(

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 14:55

Suaver

jokecoat

Ik had dat op mijn nokia gehad. Toen gebruikte ik nog prepaid, ik had toen nog 3 euro beltegoed ofzo en ik waardeerde op en hij deed 't weer :X Maar als ik jou was zou ik toch even die klantenservice bellen!

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Verwijderd

Topicstarter
Het sms centrale nummer heb ik gevonden op http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=42 Nu kijken of het werkt ...

EDIT: helaas werkt nog niet :O

Nog een EDIT: De telefoon is nieuw, en er zit net 15 euro btg op

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 13:35 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Telfort heeft een eigen klantencervice, dat is GoT niet. :) Dit topic gaat dus op slot.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.