Toon posts:

probleem spel

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een nieuw spel gekocht en die geeft bij het op starten een fout melding
ik heb die foutmelding al op google opgezocht maar daar werd ik niet wijzer van ik heb wel geprobeert op de link te drukken waardoor ik op een pagina kom waar ik een ding kan downloaden waardoor hij het zou moeten doen maar die link doet het niet help mij please het spel is pirates of the caribbean
ik heb hieronder de foutmelding staan
groet rik :)

AppName: engine.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: sea.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00001704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Misschien eens proberen het spel te verwijderen, en vervolgens opnieuw te installeren?
Is het een origineel spel, of een gekraakte/illegale versie?
Is je DirectX up-to-date, heb je de nieuwste drivers voor je videokaart al geprobeerd, of als deze geinstalleerd staan, juist oudere drivers geprobeerd?

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:30:
Misschien eens proberen het spel te verwijderen, en vervolgens opnieuw te installeren?
Is het een origineel spel, of een gekraakte/illegale versie?
Is je DirectX up-to-date, heb je de nieuwste drivers voor je videokaart al geprobeerd, of als deze geinstalleerd staan, juist oudere drivers geprobeerd?
nee het is al orgineel en ik heb hem al is eerder geprobeert om weg te halen en weer te instaleren
maar dat werkte niet hij geeft gewoon die fout melding weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-09 22:37
Ferdienand, zou je op de forum index eens kunnen zoeken naar een forum dat "Spielerij - Problemen & Vragen" heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Afgehandeld
(Alle topicreporters bedankt :) )

[ Voor 18% gewijzigd door botoo op 05-03-2006 20:24 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀