Game-PC voor zoon lief

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• karelg
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 08:01
Onderstaande samenstelling wil ik voor mijn zoon aanschaffen maar is dit voldoende geschikt om de hedendaagse games te spelen en kan je deze samenstelling over klokken

ATX Middletower + 1.44 MB FDD 235 Watt
ASUS K7V ATHLON VIA SA 133+686 incl. Audio AMD K7 650 Mhz ATHLON 0.18 micron
A-grade 128 MB SDRAM 133 Mhz
GUILLEMOT Maxi Cougar TNT2/M64 32 Mb OEM PCI 20.5 GB West. Digital UDMA 66 WD205A
A -OPEN 48 speed (IDE) RETAIL
ISDN ETECH 128K intern
Een beeldscherm hebben we al

Wie weet raad???

Verwijderd

ja kan overklokken alhoewel een k7v niet echt de beste overklokker is.... Beter is een gfd hierdoor raak je de garantie kwijt maar ach
kijk op www.highspeedpc.com voor een goeie

ik zou een ander geluidskaart kopen een sblive ofzo of anders een a3d 2.0 kaartje

en misschien een gewone tnt 2 of geforce sdr maar dat ligt natuurlijk aan het budget.

Verwijderd

Losse simpele geluidskaart erbij en nog honderd gulden extra er tegenaan gooien voor een tnt2 Ultra en je hebt een prima systeem binnen een leuk budget.

Verwijderd

Neem GEEEEEN AOpen 48x cdromdrijf :( die zijn echt klote!!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:29

Exterazzo

Qeasy

Dan kun je toch beter een GeForce kopen, omdat veel spellen later wel T&L zullen gaan ondersteunen.

<offtopic>
Ik wou dat ik zo'n pa had. :)
<offtopic>

Audentia

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

gelijk een 300 watt voeding erin laten zetten.

geforce is inderdaad stukken leuker voor games. huh..zie ik erbij staan dat die videokaart PCI is??? moet wel agp zijn hoor, voor die hedendaagse spellen.

oh ja,..en over dat overklokken, doe dat maar ff niet als je met zulke vragen komt :)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

anders maar een 'gewone' TNT2 (of PRO), GEEN M64 (kan wel, maar voor f230 heb je al een TNT2 pro bij www.intercom-mailorder.com )

Verwijderd

Ik zou ook eeen 300 Watt kast nemen, een SB-Live, en een AGP kaart ik wilde zelf een TNT2 nemen omdat een G-Force te duur was...
Maar omdat ik aan een G-Force voor (f300,-) heb ik die maar genomen...

Verwijderd

Ik heb zelf de Guillemot MaxiGamer TNT2 AGP. Draait heel goed. Ook met al mijn spellen.
Ik weet niet hoe de PCI het doet, maar ik raad AGP aan. Als je dat slot toch hebt, gebruiken dan!
Pagina: 1