Toon posts:

Internet valt weg

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met een heel vreemd probleem.
Sinds vorige week valt mijn internet er +/- na een uur uit.
Dit gebeurd niet als ik zit te internetten, want dan blijft hij de hele dag goed.
Zodra ik een download aanzet wat een aardig zwaar bestand is, valt hij na een uur eruit.
Hier heeft alleen mijn computer last van in huis.
Wat ik heb gedaan is:

Windows opnieuw geinstalleerd.
Bios geupdate.
Kabels vervangen.
In een andere poort gedaan.
Router gereset ( opnieuw ingesteld)

Weet iemand wat dit kan zijn?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
In Apparaatbeheer ook aangegeven dat Windows de netwerkkaart niet mag uitschakelen om energie te besparen?

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-04 21:58
ik had precies hetzelfde probleem,
ik heb een andere router gekocht, en toen was het over.
Ik had een etech 54mbps wlan router.
dus probeer es een ander router.

Verwijderd

heb je toevallig ook een switch staan, waarschijnlijk is dan je probleem opgelost, het lijkt me dat je router volloopt

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Joen schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:21:
In Apparaatbeheer ook aangegeven dat Windows de netwerkkaart niet mag uitschakelen om energie te besparen?
Het gaat om dit vinkje dus (clickable):
Afbeeldingslocatie: http://img19.imagevenue.com/loc106/th_54341_energie_besparen.jpg

Zo lang je niets met je PC doet (toetsenbord en/of muis gebruiken) zal Windows kijken op welke manieren hij stroom kan besparen. Als dit vinkje hier bovenaan staat zal hij dan ook je netwerkkaart uitschakelen.

Ik heb dit zelf ook ooit eens gehad en het hielp om dit vinkje uit te schakelen.

Verwijderd

Sorry hoor, maar dit is onderdehand best een veelvoorkomend probleem. Dit ligt aan je download en het feit dat er teveel conncties gemaakt worden. Hier is inmiddels meer dan genoeg over te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.