Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3] LG MF-HE700, een goede speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Over een paar weken ben ik jarig en loop ik dus te denken wat sinterklaas mijn ouders me dit jaar mogen schenken. Ik heb nu als mp3 speler een packard bell funkey van 256 mb en die opslagcapaciteit is mij een stuk te weinig. Zodoende ben ik opzoek gegaan naar een hip spelertje van rond de 200 euri. Uiteraard heb ik even gedacht aan een Ipod nano, maar ik vind dat je daarbij te weinig krijgt voor de toch wel flinke prijs. Toen stuitte ik op de LG MF-HE700, een IMO heel mooie speler met foto en video bekijkfunctie. Hij heeft een lange afspeelduur, een mooi prijsje van 220 euro en een strak design. Ik heb toen wat lopen zoeken, hier op GoT op andere sites en op google maar helaas viel er niet veel over deze speler te vinden. Daarom hierbij een oproep aan personen die deze speler in zijn of haar bezit hebben en daar graag hun mening over willen uiten om dat in dit topic te doen.

Als jullie er zeker van zijn dat ik deze speler _niet_ moet nemen dan graag een alternatief, van minimaal 4 gb, met kleurenscherm en een video functie zou ook leuk zijn. Dit mag dan allemaal niet veel meer dan 200 euro kosten.

Alvast van harte bedankt, Mark Mulder

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:14
Dat lijkt me niet zo moeilijk: de iRiver H10 5gb pure (zonder radio) of 6gb (met radio!)! Deze spelers zijn zéér hoog-kwaliteits en hebben een kleurenscherm, enkel geen video functie. Toch zijn ze zo'n beetje het beste wat er aangeboden wordt, ze worden herkend als UMS apparaat, en hebben een geweldige geluidskwaliteit. Ze worden met nette accesoires geleverd, maar je kan ook nog een dock en een afstandsbediening erbij kopen.

Zoek anders eens wat rond over de iRiver H10.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Of je kan voor de Zen Sleek gaan.. Deze heeft 20GB, alleen geen kleurenscherm. Ze hebben er dacht ik bij de BCC nog een paar (niet veel meer, dus dan moet je snel zijn) voor een prijs van €225,-
En anders idd een iRiver H10

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reactie's. Ik had mijn oog op de H10 ook al even laten vallen maar ik vind dat de batterij te snel op is, na 12 uur muziek luisteren tegen 20 uur bij de LG.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:33

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Samsung yhj70 ietwat buiten je budget maar de speler is echt top, 2 formaten verkrijgbaar, 20 en 30 gig heeft een goed design, games uitermate goed geluid zelfs op max is het geluid bij de standaard dopjes kraakhelder. Speelduur rond de 25/30 uur met video aan wordt dat wat minder, denk aan 8/10.

[ Voor 16% gewijzigd door Alternativ op 05-03-2006 12:37 ]

alternativ

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij een kick van een maand, dus als ik een nieuw topic moet openen dan kan dat later alsnog, ik probeer het eerst hier nog even. Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen geld voor m'n verjaardag te vragen en nu heb ik in de tussentijd mijn budget een flink stuk verhoogd en ik zit nu te denken aan een iPod video 30 G. Dat is een heel mooi dingetje en het oog wil ook wat, maar de batterij is niet zo robuust. De eerder aangeraden Samsung yhj70 heeft een veel langere batterij duur, en kan ook hetzelfde afspelen.
De iPod wordt echter altijd aangeraden om zijn geweldige geluidskwaliteit. Zit hier echt veel verschil tussen, bij de samsung en de iPod?

Als jullie nog andere alternatieven hebben hoor ik dat graag. :)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Dit kan je heel goed zelf uitzoeken. De knoop doorhakken moet je zelfs helemaal zelf doen, het blijft tenslotte jouw geld. Hoe je dit kan doen, kan je in PMD FAQ#item2 lezen.

Je hoeft voorlopig dus geen topic met deze vraag te openen en deze gaat dicht. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.