Toon posts:

Probleem met laden van x360 game

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een week geleden een Xbox 360 aangeschaft met Kameo. Na een half uurtje spelen kon hij de dvd opeens niet meer lezen en bleek de dvd beschadigd (had de xbox rechtop staan). Dus terug naar Media Markt, nieuwe xbox met nieuwe kameo meegekregen en weer gamen. De volgende dag bij de plaatselijke intertoys ridge racer 6 gekocht. Leuk, verslavend spel, maar sinds gisteren duurt hij af en toe heel lang met laden en soms laadt hij helemaal niet. Ook nu zitten er weer een paar kleine, hele lichte beschadigingen op de dvd van RR6. Ik weet niet zeker of dit normaal is. Toch heb sinds vandaag de Xbox maar neergelegd (horizontaal dus), en ik hoop dat de xbox de dvd's niet meer beschadigd. Denken jullie dat de beschadigen ervoor hebben gezorgd dat hij soms niet meer goed kan laden of dat het normaal is dat de Xbox daar soms iets langer over doet?

Alvast bedankt,
Martijn

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb het ook gehad met doa4, sindsdien zet ik mijn xbox horizontaal op de grond.

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 06:45
Ik weet wel dat de xbox 360 hier nogal gevoelig voor is, zeker als je hem tijdens het spelen van horizontaal naar verticaal of vice versa verplaatst.
Zie ook dit filmpje:
http://dwl.xbox-scene.com/video/Xbox-360-Scratch-Disks3.wmv
Naar maar waar, maar volgens mij vervangen de meeste uitgevers beschadigde cdtjes kosteloos. Misschien even belletje plegen?