Omdat ik hier in de winkels niet aan een cC0 kan komen (iedereen kijkt mij glazig aan op de manier van "Wie weet er nu iets van computers? ") vraag ik mij eigenlijk af hoe groot het verschil in overclockbaarheid nu eigenlijk is. Is het verschil echt zo groot als aanvankelijk werd gedacht, of kan ik net zo goed een cB0 kopen? BTW het gaat mij vooral om de 633 MHz
als je 1 te pakken kan krijgen, ga dan voor
de 633 cCO
950 Mhz, schijnt voor 90% haalbaar te zijn
(volgens de geruchten tenminste
de 633 cCO
950 Mhz, schijnt voor 90% haalbaar te zijn
(volgens de geruchten tenminste
Tuurlijk maakt het echt uit, gewoon verder zoeken, en het is makkelijk te zien toch, dus in de maling moet je je niet laten nemen (1.7 volt). (ik heb een 600 cC0 en die loopt dus op 927 zonder probs, de volgende stap is met mijn mobo gelijk 1008 mhz en dat lukt niet)
www.eynstein.nl heeft in ieder geval de 600 cC0 celeron en misschien ondertussen ook de 633, gewoon mailen, ze geven daar altijd vrij snel antwoord.
www.eynstein.nl heeft in ieder geval de 600 cC0 celeron en misschien ondertussen ook de 633, gewoon mailen, ze geven daar altijd vrij snel antwoord.
mwach... ik weet niet precies hoe het zit. maar CC0 had dacht ik een hoger voltage. mijn CB0 doet het trouwens perfect op 633@950 :-) met een 3 jaar oud moederbordje. dus ik ben er wel blij mij. op 1.85 volt trouwens met een spire cooler van 17,50 :-P
Dan bestel je hem toch gewoon via internet ? gewoon even mailen en je weet het.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
ik weet ook niet of het veel uitmaakt hoor want ik heb hier een 566 cB0
en die draait makkelijk 952 1.85 volt hoor
977 doet ie ook simpel
1003 word enigsinds moeilijk lukt niet om stabiel tedraaien op 1.95 volt
en die draait makkelijk 952 1.85 volt hoor
977 doet ie ook simpel
1003 word enigsinds moeilijk lukt niet om stabiel tedraaien op 1.95 volt
6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750
koop gewoon de goedkoopste die je kan vinden.... CBO 85% om het te halen en CCO 90.. nou volgens mij lukt het je wel en anders zeg je dat ie onstabiel is [on overgelokt natuurlijk he] bij de winkel en vraag je of je een ander mag proberen.... [heb je weer 85% kans]
Verwijderd
Bij comptechworld kijken zo ook echt niet raar op van dit soort vragen. Kan je er gelijk een Alpha bij bestellen
...
Pagina: 1