Computer reageert niet op invoer toetsenbord; lampjes uit

Pagina: 1
Acties:

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:17
We hebben een probleem met het toetsenbord (Trust) van de hoofdpc. De lampjes zijn uit en je kan tikken wat je wilt, maar hij doet niets.

We hebben het getest met mijn toetsenbord (Dell (wat XP toch gewoon moet zien als toetsenbord)) en de voorgaande nog werkende Microsoft. Bij elke keer dat je aansluit zie je de lampjes even aanspringen en weer uit. Maar in word komt er niets als je tikt.Als je via configuratiescherm-toetsenbord onder hardware kijkt, staat er niets. De toetsenborden sluit ik aan via PS2 (beide poorten geprobeerd).

Wat kan er aan de hand zijn?

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Een PS2 toetsenbord werkt alleen als hij bij het op opstarten van de pc aanwezig is. Als ik je verhaal zo lees sluit je je toetsenbord aan als de pc al aan staat.

Zet pc eens uit, en sluit dan je dell TB aan.

Als die het ook niet doet, is je ps2 poort stuk. Doet die het wel, dan is je trust TB stuk.

Het is trouwens niet aan te raden om ps2 apparatuur los/aan te koppelen als je pc aan staat. Daar willen ps2 poorten nog wel eens stuk van gaan.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:17
Helder. Ik zal even het microsoft-toetsenbord (de voorganger van de trust) zo aansluiten. Ik kom er op terug.

En die doet het. De Trust was naar de eeuwige toetsenbordvelden. Probleem opgelost. Bedankt.

[ Voor 31% gewijzigd door martwoutnl op 05-03-2006 10:06 ]