Ik ben hier bezig met het in elkaar zetten en installeren van een PC voor naast de TV voor Divxjes enzo. Ik heb er net Windows 2000 opgezet. Ook heb ik al de laatste Catalyst, Windows Media Player (voor de WMV codecs enzo), VLC Media Player, Media Player Classic en Koepi's Xvid binary er op geinstalleerd.
Het probleem is nu dat de PC aldoor crasht met het afspelen van video als de hardwareversnelling op maximaal staat. Het maakt niet uit of het nou in VLC, Media Player 9 of Media Player Classic is, of dat het een DivX, Xvid, WMV of iets anders is, elke keer gaat het CPU verbruik naar 100% en reageert het systeem nergens meer op. Ik heb nu de hardwareversnelling op 'none' gezet, en dan gaat het wel helemaal perfect zonder crashes.
Specs van het systeem:
Pentium III 450
256 MB geheugen
ATI Radeon 9000 pro
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Het probleem is nu dat de PC aldoor crasht met het afspelen van video als de hardwareversnelling op maximaal staat. Het maakt niet uit of het nou in VLC, Media Player 9 of Media Player Classic is, of dat het een DivX, Xvid, WMV of iets anders is, elke keer gaat het CPU verbruik naar 100% en reageert het systeem nergens meer op. Ik heb nu de hardwareversnelling op 'none' gezet, en dan gaat het wel helemaal perfect zonder crashes.
Specs van het systeem:
Pentium III 450
256 MB geheugen
ATI Radeon 9000 pro
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?