Hallo,
ik heb dus een nieuwe ATI Radeon Sapphire X1600 Pro (512mb, AGP) en een nieuwe voeding ervoor ingezet.
Maar nu wilde ik dan de videokaart zelf installeren...
Dus ik had de drivers van de oude videokaart verwijderd, toen de oude videokaart eruit gehaald en de nieuwe erin gezet, maar... de computer startte niet op.
Toen 100 keer alles nagekeken enz. , nou op dit moment weer de oude videokaart erin gezet om de computer te kunnen gebruiken en om uit te zoeken hoe het moet.
Dus, kan iemand vertellen hoe ik deze kaart moet installeren?
Of is het gewoon simpelweg éérst de drivers erop voordat de kaart erin gaat?
Nou in ieder geval, wat details over mijn computer:
- Dell Dimension 8200 (uit ~Maart 2002)
- Pentium 4 (2ghz)
- 768 RAM (DDR?)
- 500watt Voeding
- Ehm? , vraag maar voor meer details
GreetingZ
- Damage Inc.
Ps: Ik had op het Sapphire Tech Forum ook een topic gezien met iemand met zowat het zelfde probleem.
Ook met een Dell Dimension 82nogwat en ook de voeding van 250watt met een sterkere vervangen enz.
En dat ie dus ook niet opstartte met dezelde kaart (denk ik) erin.
Alleen daar stond nog geen antwoord voor op...
ik heb dus een nieuwe ATI Radeon Sapphire X1600 Pro (512mb, AGP) en een nieuwe voeding ervoor ingezet.
Maar nu wilde ik dan de videokaart zelf installeren...
Dus ik had de drivers van de oude videokaart verwijderd, toen de oude videokaart eruit gehaald en de nieuwe erin gezet, maar... de computer startte niet op.
Toen 100 keer alles nagekeken enz. , nou op dit moment weer de oude videokaart erin gezet om de computer te kunnen gebruiken en om uit te zoeken hoe het moet.
Dus, kan iemand vertellen hoe ik deze kaart moet installeren?
Of is het gewoon simpelweg éérst de drivers erop voordat de kaart erin gaat?
Nou in ieder geval, wat details over mijn computer:
- Dell Dimension 8200 (uit ~Maart 2002)
- Pentium 4 (2ghz)
- 768 RAM (DDR?)
- 500watt Voeding
- Ehm? , vraag maar voor meer details
GreetingZ
- Damage Inc.
Ps: Ik had op het Sapphire Tech Forum ook een topic gezien met iemand met zowat het zelfde probleem.
Ook met een Dell Dimension 82nogwat en ook de voeding van 250watt met een sterkere vervangen enz.
En dat ie dus ook niet opstartte met dezelde kaart (denk ik) erin.
Alleen daar stond nog geen antwoord voor op...