Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• martin4you
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 00:14
Welke PDA's voldoen aan de volgende criteria (oudere typen lijkt me geen probleem):

- (Groot) kleurenscherm
- Actiepunten lijst die geïntegreerd is met agenda (zoiets als Shadowplan voor PalmOS)
- Backupbatterij (ben mijn Sonly Clie PEG SL10 echt zat met 1 minuut verwisseltijd)
- Zo goedkoop mogelijk (€ 200, liefst minder)
- Makkelijk gratis/goedkope software voor te vinden
- Geleverd of te leveren met cradle

Welk operating system ligt het meest voor de hand met deze criteria, PalmOS?

** Ik heb een uur besteed aan oude topics bekijken maar kon niet genoeg tips vinden. De meeste mensen zoeken veel meer functionaliteit.

Martin

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Had je zelf makkelijk kunnen vinden vind ik :)

Gewoon een PDA van eBay oid.

Ik heb sinds kort een Sony Clié PEG-SJ22, zelfde als SL10, maar dan met kleuren / accu voor een week werktijd etc.., heel relaxed dingetje 8)

edit: Je zou ook voor Windows Mobile kunnen gaan, duur maar wel meer mogelijkheden.
Of een Palm Tungsten, voor onder de 200 nieuw.

[ Voor 34% gewijzigd door DarthPlastic op 04-03-2006 22:29 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:51
Een Palm IIIc is al genoeg. Die vind je op marktplaats al voor rond de € 50,00.
Heb er zelf ook 1 en er staat o.a Documents To Go op.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:41:
Een Palm IIIc is al genoeg. Die vind je op marktplaats al voor rond de € 50,00.
Heb er zelf ook 1 en er staat o.a Documents To Go op.
Van de SL10 naar een IIIc gaat de TS niet leuk vinden, langzamere processor en lagere schermresolutie. Een nieuwe Tungsten|E2 of tweedehands Tungsten|T2 of T5 zal meer in de smaak vallen, ook als je naar de accuduur kijkt.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Dit topic gaat dicht omdat we geen geautomatiseerde zoekmachine zijn. Er zijn namelijk veel meer informatiebronnen aan te boren dan de topics op GoT. Begin bijvoorbeeld eens met zoeken met Google.
Ook je twijfels bij het besturingssysteem kan je wegnemen door je daar eens wat meer in te verdiepen. Als je weet wat de invloed daarvan op de mogelijkheden die jij zoekt is, kan je ook veel gerichter zoeken of vragen stellen.
Je hebt al een budget, dus je kan ook nog via de pricewatch kijken wat ervoor te krijgen is dat aan je wensen voldoet...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.