Hey daar tweak(st)ertjes..
* Spike_wolf heeft beetje hulp nodig.
Het feit is dus dat ik ga solliciteren naar een functie op een andere afdeling in het bedrijf waar ik werk...
Op het moment zit ik op de technische dienst van een dierenpark, en ik wil graag naar Edutainment (education and entertainment) toe. Op het moment doe ik dat in princiepe al de helve dag aangezien ik met mijn funcitie de halve dag niks te doen heb en ze bij edutainment vaak hulp nodig hebben.
Doe ik altijd met plezier, vind het heel leuk om te doen, en volgens mn collegas daar heb ik er ook aanleg voor.
Nu vertelde een collega daar me dus dat ze nog medewerkers zoeken daar (weekend, en vakantie enzo, zelfde wat ik nu ook doe, omdat ik verder nog studeer), en dat leek me dus wel wat...
De twee fulltimers op die afdeling staan allebei vierkant achter me en als hun afdelings hooft mijn sollicitatie met hun zou gaan bespreken zouden ze me alletwee aanbevelen
dat zit verder dus wel snor 
Maar nu...
Ik moet wel een sollicitatie brief schrijven naar het afdelings hoofd... en daar mijn probleem, daar ben ik niet bepaald goed in.. ik heb maar één keer een sollicitatie brief geschreven en die was in het engels
en das dan weer net wat anders dan nederlands met taalgebruik enzo.. op de afdeling waar ik nu zit ben ik als 16 jarige binnen gerold een aantal jaar geleden doormiddel van een sollicitatie-formulier, naam enz invullen en voor welke afdelingen je wilde solliciteren, en dat was het 
Nu heb ik hetvolgende opgesteld net en wilde jullie mening graag weten of dit een beetje netjes is en op de post zou kunnen
* Spike_wolf heeft beetje hulp nodig.
Het feit is dus dat ik ga solliciteren naar een functie op een andere afdeling in het bedrijf waar ik werk...
Op het moment zit ik op de technische dienst van een dierenpark, en ik wil graag naar Edutainment (education and entertainment) toe. Op het moment doe ik dat in princiepe al de helve dag aangezien ik met mijn funcitie de halve dag niks te doen heb en ze bij edutainment vaak hulp nodig hebben.
Doe ik altijd met plezier, vind het heel leuk om te doen, en volgens mn collegas daar heb ik er ook aanleg voor.
Nu vertelde een collega daar me dus dat ze nog medewerkers zoeken daar (weekend, en vakantie enzo, zelfde wat ik nu ook doe, omdat ik verder nog studeer), en dat leek me dus wel wat...
De twee fulltimers op die afdeling staan allebei vierkant achter me en als hun afdelings hooft mijn sollicitatie met hun zou gaan bespreken zouden ze me alletwee aanbevelen
Maar nu...
Ik moet wel een sollicitatie brief schrijven naar het afdelings hoofd... en daar mijn probleem, daar ben ik niet bepaald goed in.. ik heb maar één keer een sollicitatie brief geschreven en die was in het engels
Nu heb ik hetvolgende opgesteld net en wilde jullie mening graag weten of dit een beetje netjes is en op de post zou kunnen
K ben er zelf niet helemaal tevreden over, maarja... graag hoor ik jullie feadbackRoel Veldhuyzen
<%straatnaam + nummer%>
<%postcode plus plaats%>
<%Dierenpark naam%>
<%Voorletter punt achternaam afdelings hoofd%>
<%straatnaam + nummer%>
<%postcode plus plaats%>
<%plaatsnaam, datum%>
Geachte mevrouw <%naam%>,
Naar aanleiding van een gesprek dat ik met <%fulltime collega op die afdeling%> had eerder deze dag heb ik begrepen dat u een oproepkracht nodig heeft voor de afdeling edutainment.
Bij deze wil ik mijzelf graag kandidaat stellen voor deze functie.
Op het moment ben ik al ±3 jaar werkzaam op de afdeling ;technische dienst'in het park, maar op deze afdeling heb ik het niet meer naar mijn zin, en de afdeling edutainment spreekt mij vele malen meer aan, aangezien ik mijn hele leven al gek op dieren geweest ben, wat ook de eerste reden was om 3 jaar geleden bij <%park naam%> te solliciteren.
Zoals waarschijnlijk wel bij u bekend help ik <%fulltime collega%> en <%fulltime collega%> regelmatig met verschillende activiteiten tussen mijn eigen activiteiten door, en dit doe ik al jaren met veel plezier. Hierdoor heb ik ook al aardig wat kennis op gedaan over de dieren en heb ze allemaal goed leren kennen.
Ik denk dan ook dat ik uw afdeling goed van dienst kan zijn met mijn liefde voor de dieren.
Dankzij mijn werk op de afdeling technische dienst heb ik ook veel ervaring met het park zelf en kan ik goed omgaan met bezoekers.
Ik hoop spoedig uw reactie tegemoet te kunnen zien.
Hoogachtend,
R. Veldhuyzen
Bijlage: curriculum vitae
[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 04-03-2006 21:43 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram