Mijn vriendin heeft een tijdje geleden een Ipod Nano 2Gb gekocht.
Sinds 2 of 3 weken is nu echter geen volume balk meer zichtbaar als je een nummer afspeelt en dan met het Clickwheel draait om het volume aan te passen.
Het enige wat dan zichtbaar is zijn 5 grijzige bolletjes.
Tevens is ook niet meer de 'progress bar' zichtbaar die aangeeft hoe ver het nummer al gevorderd is.
Volgens mijn vriendin was het ineens zo en ze heeft geen idee wat er veranderd is....
Reeds geprobeerd:
- Reset gedaan (via het menu v/d Ipod)
- We hebben de instellingen van de IPod al doorgelopen maar kunnen nergens deze instelling vinden.
- hier op GOT gezocht op IPod volume slider, progress bar
- gegoocheld
- Op het Apple forum gekeken.
Ik kan het helaas niet vinden. Weet iemand mischien hoe ik dit weer instel dat de 'volume slider bar' en 'progress bar' weer op de Ipod verschijnen?
Sinds 2 of 3 weken is nu echter geen volume balk meer zichtbaar als je een nummer afspeelt en dan met het Clickwheel draait om het volume aan te passen.
Het enige wat dan zichtbaar is zijn 5 grijzige bolletjes.
Tevens is ook niet meer de 'progress bar' zichtbaar die aangeeft hoe ver het nummer al gevorderd is.
Volgens mijn vriendin was het ineens zo en ze heeft geen idee wat er veranderd is....
Reeds geprobeerd:
- Reset gedaan (via het menu v/d Ipod)
- We hebben de instellingen van de IPod al doorgelopen maar kunnen nergens deze instelling vinden.
- hier op GOT gezocht op IPod volume slider, progress bar
- gegoocheld
- Op het Apple forum gekeken.
Ik kan het helaas niet vinden. Weet iemand mischien hoe ik dit weer instel dat de 'volume slider bar' en 'progress bar' weer op de Ipod verschijnen?
[ Voor 5% gewijzigd door ErHa op 04-03-2006 20:58 ]
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.