iPod Nano 2GB volume balk is weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Topicstarter
Mijn vriendin heeft een tijdje geleden een Ipod Nano 2Gb gekocht.
Sinds 2 of 3 weken is nu echter geen volume balk meer zichtbaar als je een nummer afspeelt en dan met het Clickwheel draait om het volume aan te passen.
Het enige wat dan zichtbaar is zijn 5 grijzige bolletjes.
Tevens is ook niet meer de 'progress bar' zichtbaar die aangeeft hoe ver het nummer al gevorderd is.

Volgens mijn vriendin was het ineens zo en ze heeft geen idee wat er veranderd is....

Reeds geprobeerd:
- Reset gedaan (via het menu v/d Ipod)
- We hebben de instellingen van de IPod al doorgelopen maar kunnen nergens deze instelling vinden.
- hier op GOT gezocht op IPod volume slider, progress bar
- gegoocheld
- Op het Apple forum gekeken.

Ik kan het helaas niet vinden. Weet iemand mischien hoe ik dit weer instel dat de 'volume slider bar' en 'progress bar' weer op de Ipod verschijnen?

[ Voor 5% gewijzigd door ErHa op 04-03-2006 20:58 ]

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 10:22
Ipod updater gebruiken.

Daarmee kan je m kwa software herstellen, of nieuwe firmware erin programmeren.

hoop dat het werkt.

http://www.apple.com/ipod/download/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Middelste knop gebruiken? Je hebt drie keuzes, sterretjes (om favorieten aan te geven en waar je vriendin nu in zit), voortgang en volume. (Of denk ik te simpel?) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Roamor op 04-03-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Topicstarter
Roamor schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:04:
Middelste knop gebruiken? Je hebt drie keuzes, sterretjes (om favorieten aan te geven en waar je vriendin nu in zit), voortgang en volume. (Of denk ik te simpel?) ;)
Eh, geweldig, dat is het. _/-\o_
Na heeeeeeeeeel wat keren (stuk of 6 keer) het middelste knopje indrukken werkt het weer!
Dank je wel. Heb me suf zitten zoeken wat ze gedaan kon hebben

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ErHa schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:43:
[...]

Eh, geweldig, dat is het. _/-\o_
Na heeeeeeeeeel wat keren (stuk of 6 keer) het middelste knopje indrukken werkt het weer!
Dank je wel. Heb me suf zitten zoeken wat ze gedaan kon hebben
:?

..Handleiding?

[ Voor 3% gewijzigd door Matias op 05-03-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch eigenlijk wel een basisfunctie van de iPod en ik vraag me af waarom je gelijk zou resetten als je drie keer op het middelste knopje kan drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

Tarin

Just plain weird.

Ik weet niet hoe dat met de nano zit, maar de papieren handleiding van mijn 2G was behoorlijk sumier.
Hoewel ik niet weet of er nog een fatsoenlijke PDF op de cd staat..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Bijna alles is te vinden online :9 maar volgens mij staat er wel handleiding op de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel eens gehad dat hij op die bolletjes bleef steken hoor. Is een soort bug in de nano denk ik.

Dan druk je 3 keer om bij het rating schermpje te komen, en soms blijft ie daar dan haken. Na een heel aantal keren (rond de 6 a 7) te hebben gedrukt doe mijn nano dan weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Haha weet je wat die grijze bolletjes zijn? Door middel van die bolletjes kun je een waardering geven aan je nummers. Dus van 1 t/m 5! Doodnormaal en geen bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
awwexl schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:37:
Haha weet je wat die grijze bolletjes zijn? Door middel van die bolletjes kun je een waardering geven aan je nummers. Dus van 1 t/m 5! Doodnormaal en geen bug!
Daar ging het ook niet om, het ging om het feit dat de nano hier wel eens op vast durft lopen, het scherm blijft dan vaststeken op de rating screen. En DAT IS EEN BUG, want zeg nu zelf, hij hoort hier niet op blijven te staan, na verloop van tijd hoort ie terug te schakelen naar het afspeelscherm.

[ Voor 7% gewijzigd door memento__mori op 07-03-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Ok daar heb je gelijk in maar er werd geen woord gerept over de rating! Vandaar ik die conclusie trok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
awwexl schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:03:
Ok daar heb je gelijk in maar er werd geen woord gerept over de rating! Vandaar ik die conclusie trok!
Mjah, misverstand dus :)
iig is het probleempje voorlopig wel opgelost denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:03:
Ik citeer mijzelf:
Dan druk je 3 keer om bij het rating schermpje te komen, en soms blijft ie daar dan haken. Na een heel aantal keren (rond de 6 a 7) te hebben gedrukt doe mijn nano dan weer normaal.
En zoals je kunt zien is mijn post hierboven niet aangepast. Dus heb ik wel degelijk "rating" genoemd.

Miss volgende keer beter lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Ja logisch als je dat pas na een aantal posts er neerzet. In het hele draadje wordt er niet over gesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Dit is een known bug in de firmware van de iPod. Dus om nou gelijk de TS af te branden hierop vindt ik wel een beetje raar.....

Het is wachten totdat de nieuwe firmware uitkomt. Deze bug is nl. gekomen in firmware 1.1
Pagina: 1