[LOTR:BFME] Driver AA vs ingame AA instellingen *

Pagina: 1
Acties:

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Als ik bij ati tray tools for AA x6 kies , en bij het spel in de options staat het vakje aa niet aangevinkt wat gebruikt hij dan? geen aa of wel? En als je alleen jet vakje heb aangevinkt, dus niet bij ati tray tools, welk level aa gebruikt hij dan?

Verwijderd

Ik heb de titel van je topic aangepast naar iets wat de vraag beter omschrijft. Alleen de titel van het spel zegt niet zoveel.

Volgens mij gaan de instellingen van je driver voor die van het programma dat je draait. Als je de anti-aliasing namelijk uitzet in de drivers, dan vink je aan dat programma's het zelf mogen bepalen. Ik ga er daarom van uit dat in het andere geval het spel mag roepen wat 'ie wilt, maar er gewoon niet naar geluisterd wordt :P

Of BFME voor 2x, 4x of 6x anti-aliasing gaat, dat zou ik zo snel niet weten.

• Reconhell
Hmm ok en wat als je driver in gestelt heb op 6x en ook in het spel ingeschakeld heb, luistert hij altijd naar de driver dus ook .

• Reconhell
Foutje! In het spel staat er AF geen AA.:P

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
Als ik bij mijn Battlefield 2 de driver zelf op 6x AA en 16x AF zet dan luistert hij in het spel er niet naar, hij kiest voor de BF2 settings die ik ingesteld heb ... (die dan op AA uit staan ofcourse), dus dan heb ik doodleuk 0x AA (wat ook merkbaar is in het spel).

• Reconhell
Reconhell <------ is very confused
Drivers gaan toch altijd voor?

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Waarom zouden drivers voorgaan? Ik denk dat de drivers de voorkeur aangeven (Of het maximum) en dat je vervolgens in de game instelt welke settings er precies gebruikt worden...

• Reconhell
AJ1815 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:09:
Waarom zouden drivers voorgaan? Ik denk dat de drivers de voorkeur aangeven (Of het maximum) en dat je vervolgens in de game instelt welke settings er precies gebruikt worden...
Volgens mij is het zo dat de driver FORCED dat de app dat of dit moet aan zetten.
Pagina: 1