Toon posts:

[xvid ac3] player loopt vast bij openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zelf heb ik een aantal xvid gecodeerde filmbestanden met ac3 geluid erin. Thuis kan ik ze zonder problemen afspelen met bsplayer.
Nu had ik 4 van deze bestanden op een dvd gezet (2 sets van 2 bestanden, elk filmbestand was dus gesplitst in 2 delen) en bij iemand anders geprobeerd af te spelen. Na de codecs geinstalleerd te hebben werkte het 1e deel van de 1e set perfect. Echter met het 2e deel liep bsplayer vast. Bij de 2e set liep bsplayer bij alle 2 de delen vast na openen van het bestand. Het heeft niet met een kapot bestand te maken want ik heb het nog eens opnieuw geprobeerd met een andere dvd en precies hetzelfde probleem gebeurde, terwijl ze het bij mij wel doen. Het rare vond ik dat het 1e deel van de 1e set wel goed afspeelde terwijl die op dezelfde manier gecodeerd is (xvid met ac3).
Wat zou ik hier nog kunnen proberen, of zou de enige optie zijn formatteren + herinstalleren xp?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

In het land der codecs zijn er veel. Zowel goeie, als slechte. Welke codecs gebruik je allemaal?
Ik zelf gebruik eigenlijk alleen losse codecs:
• AC3 Filter
• DivX 3.11 Alpha
• DivX 4.12 Bundle, zonder dat die 3.11 afspeeld
• XviD
• VobSUB
Nooit problemen mee gehad.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
AC3Filter 0.70b
Morgan Stream Switcher
DivX 3.11 alpha
Huffyuv 0.2.2.1 cce-patch
XviD Koepi 24062003-1
ffdshow alpha 2003-05-23

dit rijtje gebruik ik. zelf ook nooit problemen gehad. behalve dan nu met die 3 bestanden op die andere pc. Het rare is dus 1 van de 4 bestanden wel werkt...

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
gewoon k-lite mega codec doen.