Toon posts:

[voeding] Prescot naar AMD

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over een Aopen H360C kast. Ik heb deze gekocht voor een XP64 en wat blijkt tot mijn schrik, dat de voedingsstekker niet correspondeert met de connector van het moederbord. Hellup, paniek. Ik weet niet of er een andere voeding bestaat voor deze kast en vind het vreemd dat er niet voor gewaarschuwd werd, maar goed. Is er een oplossing voor? Een verloopstuk of moet ik nu maar kijken of er een andere voeding in past of zelfs een andere kast kiezen met een andere voeding?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je hebt nu een 20 pins aansluiting ?

Er zijn verloop stukjes te koop om van 20 naar 24 te gaan of anders om kan ook ;)

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 00:15

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Wat wil je nu precies weten ?

wil je een ATX 20 -> ATX 24 pin converter? Die zijn gewoon te bestellen. Ik kan je er wel een leveren mail me maar voor een oplossing.

Maar meestal past een 20 pin ATX connector ook wel in een 24 pins socket. Het resultaat kan wel eens te wensen overlaten. Misschien is het een idee om gewoon een paar (lees +/- 75) euro in een goede voeding te investeren!

Powered By C8H10N4O2

Verwijderd

Topicstarter
geforce5_guy schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:46:
Je hebt nu een 20 pins aansluiting ?

Er zijn verloop stukjes te koop om van 20 naar 24 te gaan of anders om kan ook ;)
Werkt dat echt? Zonder problemos? Sje sje sje sje sje, zweet zweet zweet. Kunt u zich de paniek voorstellen? Gaan we dat er toch gewoon bijkopen. Jammer alleen dat het morgen zondag is. Zal ik nog een dagje moeten wachten......

Verwijderd

Topicstarter
Kluk-Kluk schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:49:
Wat wil je nu precies weten ?

wil je een ATX 20 -> ATX 24 pin converter? Die zijn gewoon te bestellen. Ik kan je er wel een leveren mail me maar voor een oplossing.
Nee, gaat om ATX 24 -> AtX 20 om jouw typografie aan te houden.

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 14:24
24 » 20 :?

Die stekker past op één manier in je mobo, en die overige 4 'blokjes' kun je gewoon langs de connector prikken, mits het past op je mobo ;)

* Mint heeft hetzelfde op zijn eigen mobo :)

Verwijderd

Topicstarter
adyta schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:54:
24 » 20 :?

Die stekker past op één manier in je mobo, en die overige 4 'blokjes' kun je gewoon langs de connector prikken, mits het past op je mobo ;)

/me heeft hetzelfde op zijn eigen mobo :)
Volgens mij past het niet en om nu te gaan forceren lijkt me ook niets.....

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 00:15

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:52:
[...]

Nee, gaat om ATX 24 -> AtX 20 om jouw typografie aan te houden.
Voor beiden zijn verloopjes te verkrijgen ..... Let me know !

succes :)