films/muziek beschadigd

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06-2025

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Topicstarter
Ik had een tijdje geleden mijn mp3-speler in me pc zitten..
en toen had ik mijn pc opgestart...
Maar toen ging die mijn hdd bewerken..Tijdens opstarten(dat met die 3 stappen als die bv beschadigd is..)
Ik dacht dus dat dat voor mijn mp3 was.. het duurde al behoorlijk lang..
Dus had ik mijn pc maar herstart toen die nog bezig was..
Maar nu doet aardig veel van mijn muziek/films het niet..
Maar mijn hdd ziet nog wel dat het divx ong 700mb is
dus het normale..
En het was dus niet mijn mp3-speler..

Mijn vraag: Wie weet hoe je je hdd weer kan herstellen dat die alles weer maakt hoe het is..

[ Voor 4% gewijzigd door Arnold-D op 04-03-2006 17:32 ]

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Ik denk dat je hd er aan gaat. Gebruik HD Tune om te kijken of er dode clusters zijn te download en op http://www.hdtune.com/download.html
Je kunt er oo je SMART status mee uitlezen en kijken hoe die er voor staat.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je bent bekend met het chkdsk tooltje van Windows? :) Probeer dat eerst. Als het daarmee echt niet lukt, dan zou je datarecoverytooltjes kunnen proberen: OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug?

Verwijderd

Maar meestal heb je altijd een backup achter de hand voor belangrijke data. je kunt ook bij uitvoeren CHKDSK /F intypen dan start de pc opnieuw op en gaat hij heel de schijf scannen op bad clusters. Er wordt wel eerst gevraagt of je opnieuw wilt opstarten. Het scannen er repareren kan een enige tijd in beslag nemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 20:09 ]

Verwijderd

En heb je het al geprobeerd?

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:04:
Maar meestal heb je altijd een backup achter de hand voor belangrijke data. je kunt ook bij uitvoeren CHKDSK /F intypen dan start de pc opnieuw op en gaat hij heel de schijf scannen op bad clusters. Er wordt wel eerst gevraagt of je opnieuw wilt opstarten. Het scannen er repareren kan een enige tijd in beslag nemen.
uhmm.. dan gaat hij mijn windows schijf doen...
ik heb op een andere partitie mijn zooi staan.. ;)
partitie E:

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:59:
Ik denk dat je hd er aan gaat. Gebruik HD Tune om te kijken of er dode clusters zijn te download en op http://www.hdtune.com/download.html
Je kunt er oo je SMART status mee uitlezen en kijken hoe die er voor staat.
me beide schijven zijn OK..
en met die Error Scan Quick Scan.. heb ik met me 200gb waar dus die beschadigde data opstaat.. 1 rood blokje...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dan geef je dat toch op aan chkdsk? :) Kop op, wat meer inzet wordt hier op GoT wel van je verwacht. Het is hier op GoT niet de bedoeling om bij elk minste geringste probleem direct een topic te starten danwel een post te plaatsen zonder dat je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten. Je had bijvoorbeeld chkdsk /? kunnen neertikken voor een uitleg over de werking van chkdsk. Of je drukt binnen Windows op F1 en geeft dan "chkdsk" op als zoekterm. Dan vind je een heel uitleg over chkdsk :)

In ieder geval gaat dit topic dicht met een verwijzing naar de Algemene gedragsregels (Netiquette). Daarin staat duidelijk uitgelegd wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.