Minolta magicolor 2400W printer sharing

Pagina: 1
Acties:

• DiGuru
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-09-2008
Weet iemand hoe ik printer sharing aan de praat kan krijgen voor een magicolor 2400W? Alhoewel sommige oudere drivers dit ondersteunden, doen de huidige drivers dat niet meer. Als iemand soms nog een driver heeft die dat nog wel ondersteund, kan ik daar dan een kopietje van krijgen?

Als iemand een andere manier weet om dat voor elkaar te krijgen, dan hoor ik dat ook heel graag.

Bvd.

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
ik heb thuis een Magicolor 2300W..

die was ook niet te sharen,.. toen maar onder Linux gedaan, en daar niks geen problemen mee gehad :) ,.. alleen ben ik een Linux n00b dus ben ik ook weer even aan het zoeken voor windows

p.s. Welke windows gebruik je?

[ Voor 8% gewijzigd door Martin11468 op 04-03-2006 17:33 ]

MRTN

• DiGuru
Als het alleen onder Linux werkt, dan probeer ik dat. Maar dan moet ik eerst wel een Linux server inrichten. Welke driver gebruik je daarvoor?

Ik gebruik trouwens XP Pro op de PC waar ik hem op wil delen.

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
XP pro kan ik je misschien ook wel mee helpen, ik ben nu al een stuk verder met het installeren op windows :)

als je MSN hebt moet je me maar ff toevoegen:

martin[dot]isonline[at]gmail[dot]com

MRTN

Verwijderd

Die van mij is gewoon te sharen...op de standaar manier, dus rechts klikken en delen, op de andere pc's moet je dan wel ff de drivers installeren

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 17:49 ]

• DiGuru
Martin11468 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:47:
XP pro kan ik je misschien ook wel mee helpen, ik ben nu al een stuk verder met het installeren op windows :)

als je MSN hebt moet je me maar ff toevoegen:

martin[dot]isonline[at]gmail[dot]com
Ik heb geen MSN, maar je kunt me mailen op frank[punt]rademakers[aapje]home[punt]nl

• DiGuru
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:48:
Die van mij is gewoon te sharen...op de standaar manier, dus rechts klikken en delen, op de andere pc's moet je dan wel ff de drivers installeren
Zou je een kopietje van de driver naar het bovenstaande mailadres kunnen sturen? Dat zou geweldig zijn! Als de driver zelf groter is dan (ik geloof) 4 MB, dan kun je hem het beste sturen naar beeone.nl, met dezelfde gebruikersnaam.

Sommige oudere drivers ondersteunen inderdaad delen, maar de huidige niet meer. Als ik het probeer aan te zetten, dan geeft Windows een foutmelding.
Pagina: 1