Toon posts:

NFS:MW herkent slechts 1 controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb 3 verscillende controllers:

1 Trustmaster Force GT
2 Logitech Driving Force PRO
3 Act Labs USB Shifter

Ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/kundabeer/Racesim.jpg

Nu herken het spel NFS:MW slechts 1 controller!

Mijn vraag is of er een programma bestaat die dit probleem verhelpt?

Ik heb al geprobeerd om alleen me trustmaster stuur aan te sluiten en als het spel eenmaal draait, de andere game controllers bij te voegen.
Ik kan wel met alleen de thrustmaster spelen met de shifter. (als ik de shifter er in het spel bij plug)
Echter wil ik de Logitech pedalen gebruiken, omdat deze een stuk fijner zijn!

Besturingssysteem:
Windows XP PRO

Ik hoop dat er een oplossing voor is!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 16:53 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Long shot, maar misschien worth a try: Die dingen zitten allemaal op een USB-controller. Dikke kans dat er 2 dingen aan dezelfde controller zitten. Lukt het toevallg als je ze allemaal op andere controllers zet?
Of misschien is het zelfs wel omgekeerd: 1 usb controller, usb-hubje er aan en daar de drie joysticks op:?

Worth at try though :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik snap wat je bedoelt.
Ik heb hier geen hub dus dat is wel jammer.

Misschien kan ik van iemand wel een hub lenen...
het andere kan ik wel proberen, even testen dus.

Klaar van de test:

Op deze manier (ik heb nu voor de USB Shifter en achter het Trustmaster stuurtje) ziet NFS:MW alleen de USB ACT LABS shifter.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die kan bevestigen of het werkt als ik een hub op 1 usb-aansluiting zet en dan alle controllers hier indoe?

In dat geval haal ik morgen een HUB

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 06:45
Lijkt me bijzonder sterk dat het dan wel werkt, denk dat het eerder een beperking van need for speed is. Waar ik naar op zoek zou gaan is een programmatje wat de inputs van al deze controllers kan nemen en ze samen voegen tot 1 "virtuele" controller, zodat nfs deze kan gebruiken, of een programma waarmee je de inputs van je controllers kan binden aan toetsen. Dan zou je bv omhoog schakelen op dat ding kunnen binden aan bv 'x', en dan stel je in nfs gewoon 'x' in als omhoog schakelen. :)

Maar of een dergelijk programma bestaat???