TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
handiger is je oude lijn omzetten in voip of isdn. kan je meerdere nummers en lijnen krijgen en de prijs valt relatief mee.
edit: spuit 11 enzo.....
[ Voor 10% gewijzigd door Kluk-Kluk op 04-03-2006 16:40 ]
Powered By C8H10N4O2
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik heb vrije (overgbleven) telefoonnummers vaker gebruik om er een fax aan te hangen, dus je zal gewoon een nieuw telefoonnummer kunnen aanvragen en die gebruiken voor een fax.
Of is dat niet precies je probleem?
[edit]
Sneller tikken... nu is het inmiddels wel duidelijk ook denk ik
[ Voor 12% gewijzigd door Mindwalker op 04-03-2006 16:42 ]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Verwijderd
ISDN 2 is ook een optie.Kluk-Kluk schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:39:
Ik denk dat de goedkoopste oplossing is overstappen op ISDN (4 nummers). Hoe dit te realiseren is, is vast wel te vinden op www.kpn.nl
edit: spuit 11 enzo.....
Dat bedoelt ie ook, maar je krijgt standaard 4 nummers
/spuit12
[ Voor 3% gewijzigd door mabarto op 04-03-2006 16:44 ]
Verwijderd
isdn2 is met 4 nummers (en 2 lijnen). isdn1 is met 2 nummers (en 1 lijn). handig, van kpn:D
//oh dat had iemand dus al gezegd
maarre, TS: misschien had je dit vantevoren moeten uitzoeken. nou zit je met een analoge fax die strax aan een centrale moet, een echte voip- of isdn-fax was veel 1337er geweest
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 16:47 ]
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
NOFI, maar dat had je eigenlijk van tevoren moeten doenEmpulse schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:53:
Bedankt voor de reacties, ik ga het verder zelf uitzoeken
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
• Op de analoge lijn van me ouders, en de rekening delen.
• Overgaan op ISDN, op hun naam, en de rekening delen.
• Eigen analoge lijn nemen, op m'n eigen naam.
Ik heb voor dat laatste gekozen. Geen gedoe met een rekening delen, niets, alles op eigen naam en kosten. Toen ADSL beschikbaar werd, is dat ook op m'n eigen naam gegaan. En toen ik op mezelf ging, nam ik dus m'n eigen telefoonnummer mee, en ADSL verhuisde gewoon mee.
Nu weet ik niet wat verders jouw plannen zijn, maar ik heb het op deze manier gedaan. In princiepe kan je in elke woning 5 analoge lijnen krijgen.
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Type foutje, ik bedoelde eigenlijk ISDN1.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:44:
[...]
isdn2 is met 4 nummers (en 2 lijnen). isdn1 is met 2 nummers (en 1 lijn). handig, van kpn:D
//oh dat had iemand dus al gezegd
maarre, TS: misschien had je dit vantevoren moeten uitzoeken. nou zit je met een analoge fax die strax aan een centrale moet, een echte voip- of isdn-fax was veel 1337er geweest
Verwijderd
In mijn ervaring werken die dingen (om het maar vriendelijk te zeggen) niet altijd geweldig. Maar moet er wel bij vertellen dat het al een paar jaar geleden is dat ik een dergelijk apparaatje in mijn handen heb gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:36:
en wat dacht je van een centrale met doorkiesnummers. Lost het ook op (of een fax selector die voice en fax van elkaar scheidt)..