Toon posts:

volgende ochtend artifacts 7800gt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een nieuwe 7800gt donderdag pc in elkaar geschroefd nieuw geheugen, mobo, proc.
Vrijdag heerlijk vrij draait als een zonnetje :) eindelijk.
Zaterdag ochtend echter start ik de pc op en heb groende blokken :| over mn opstartscherm heen en stippelige balken over de windows logon daarna wordt het beeld niet ververst.

Hoe is dit mogelijk, 6 uur na afsluiten vrijdag nacht is de videokaart compleet de kluts kwijt. terwijl een dag tevoren met all standaard instellingen , drivers meegelevrd op de cdrom geinstallerd het als een zonnetje liep. 8)7

Iemand enig idee?

Mn systeem
chieftec 400W voeding
asrock 939 dualsata 2 mobo
amd athlon64 3200+
2 x 1gib corsair twinx Mem
xfx7800gt graka
HD/CD/DVD

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09-2025
Misschien wilde ie je ff blij maken met een laatste zucht ;)

Voelt aan als kaduuk geheugen, helaas. Gewoon meteen mee terug gaan, dan kan je em opgeven als dead on arrival. Maw dan ruilen ze em meteen om.

Balen maar het is niet anders (en helaas spreek ik uit errrrug veel ervaring met nieuwe spullen die kapot uit de doos kwamen...)

http://specs.tweak.to/9714

Verwijderd

Topicstarter
tja ik vind t echt heel verevelend ik zat al een paar maanden zonder, en dan doet alles t en blijkt t voor minder 48 h te zijn

ben nu dus echt heel erg gefriusteerd :X :X :X :X :X :X < zo erg dus

Verwijderd

Advies hierboven is prima, check even waar het aan ligt zodat je het zeker weet, en geef idd als reden op DOA. Lekker snel en makkelijk.
begrijp heel goed dat je baalt, maar het gebeurd zo vaak

Verwijderd

Topicstarter
tja als ik em opstart in safemode blijft het beeld met die strepen dus hieruit kan ik toch opmaken dat er niets mis is met het geheugen ,proc en mobo maar dat het aan de graka ligt

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:28:
tja als ik em opstart in safemode blijft het beeld met die strepen dus hieruit kan ik toch opmaken dat er niets mis is met het geheugen ,proc en mobo maar dat het aan de graka ligt
Hij doelt dan ook op je videogeheugen wat gaar is, dat veroorzaakt namelijk dergelijke beeldcorruptie.

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09-2025
inderdaad :)

http://specs.tweak.to/9714

Pagina: 1