Toon posts:

Nec 4570

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zit met een probleempje i kwas vanzin om een nieuwe dvd writer te kopen en had de Nec 4550
in mijn gedachten maar de winkel stelde een Nec 4570 voor voor 49 euro maar ik vind daar nergens een review of een bespreking over.
Heeft er iemand al ervaring met dit product?

greetz,

Verwijderd

NEC kennende zal het verschil met de 4550 minimaal zijn. Enkel een verhoogde snelheid voor DVD+RW of DVD-RAM. Je zal er niet slecht aan doen om gewoon een 4550 of zelfs 3550 te halen (verschil tussen die twee is dat de 4550 wel DVD-RAM kan branden, de 3550 niet).

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 16:15

Ryudo

Daily dose~

Verschil tussen de 4550 en 4570 is dit:
* De 4570 kan DVD-R DL op 8x branden in tegenstelling tot 6x van de 4550.
* De 4570 heeft een nieuwe behuizing die kleiner is en het frontje is ook wat anders.
* De lade van 4570 is opnieuw ontworpen, steviger waarschijnlijk.
* Het branden van dvd-r en dvd+r op 8x schijnt versneld te zijn bij de 4570. (ik denk dat ze overgestapt zijn op P-CAV ipv Z-CLV)

Qua prestatie zullen de 4550 en 4570 elkaar weinig maken maar als je de keus hebt ga dan gewoon voor de 4570. Het zal elkaar hooguit een paar euro schelen en je bent dan ook iets langer verzekerd van firmware updates, want oudere modellen komen weer minder snel firmware updates voor uit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ryudo op 04-03-2006 18:36 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak, voor Opslagmedia & I/O Controllers hebben we een eigen subforum :o
- [ervaringen]-topics dien je alleen te openen als je ervaringen hebt die je wilt delen
- zoek je ervaringen? gebruik de search. Vind je niets? Dan zijn die er niet (of zoek je brak)
- beetje meer inzet in het algemeen mag ook wel...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.