Toon posts:

opgenomen film via site naar harde schijf???

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via http://www.maxx-xs.nl wat opgenomen van tv.
Ik heb dus wat opgenomen via de maxx-xs site. Je moet je hiervoor eerst aanmelden met username en wachtwoord en je kunt gyg´s kopen die je maandelijks moet betalen om op te nemen. Het afspelen gaat ook via deze site onder windows media player. Nou wil ik graag wat ik opgenomen heb ook op de harde schijf plaatsen. Dit gaat dus niet.

Dus mijn vraag: weet er iemand een progje voor windows waarmee ik dit wel kan?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Afspelen via mediaplayer en ondertussen iets als SnagIt mee laten lopen om e.e.a. op te nemen?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ik heb dat weleens gedaan, maar het programma staat niet meer op m'n pc geloof ik. De naam kan ik dus niet terugzoeken, maar iets als 'stream ripper' oid is wel wat om op te zoeken bij google.

Meestal zijn 't wel betaalde programma's. De gratis varianten zijn vaak erg beperkt qua mogelijkheden.

Siditamentis astuentis pactum.

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik denk dat je dus streaming media wilt opnemen, meestal 'streamen' ze het niet voor niets. Anders zetten ze er wel een downloadlink bij. Als het niet gaat, is het meestal ook niet de bedoeling :Y).

Maar als je de search gebruikt, en zoekt naar 'stream opnemen' oid, kom je er vanzelf wel achter denk ik. Ook op google ken je het één en ander wel vinden denk ik..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

hidownload nemen die kan online streaming downloaden

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:34:[...]

Nou wil ik graag wat ik opgenomen heb ook op de harde schijf plaatsen. Dit gaat dus niet.

Dus mijn vraag: weet er iemand een progje voor windows waarmee ik dit wel kan?
Waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat jij dat kan met de films die men aanbiedt. Je vraag is daarmee redelijk ongewenst op GoT; aangezien het omzeilen van beveiligingen niet gewaardeerd wordt. Hiernaast is er evenwel reeds genoeg te vinden over dit onderwerp op GoT. Ik sluit je topic daarom ook :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.