Oke, ik heb dus een image die bestaat uit 2 bestanden: een BWI en een BWS bestand. Die eerste is 760mb en de tweede 31mb. In principe zouden Daemontools en Alcohol 120 deze gewoon moeten kunnen lezen, maar als ik er een laad in Daemontools (v4.0.3), laadt ie 'm wel, maar dit laat ie niet zien in de Verkenner. Als ik 'm dan aanklik krijg ik het bericht: Windows kan niet van deze schijf lezen. Deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in een indeling die niet compatibel is met Windows.
Ik heb al een hele tijd zitten zoeken, maar overal wordt gezegd dat deze progs dit formaat gewoon moet snappen. Hoor van andere mensen dat ze deze ook gewoon aan de praat hebben gekregen.
Ik draai Windows XP SP2, Daemontools 4.0.3 (laatste versie), Alcohol 120. Als er nog informatie ontbreekt hoor ik dat gaarne.
Ik heb al een hele tijd zitten zoeken, maar overal wordt gezegd dat deze progs dit formaat gewoon moet snappen. Hoor van andere mensen dat ze deze ook gewoon aan de praat hebben gekregen.
Ik draai Windows XP SP2, Daemontools 4.0.3 (laatste versie), Alcohol 120. Als er nog informatie ontbreekt hoor ik dat gaarne.