Ik zat gister (en nu nog steeds trouwens, maar dat doet er niet toe) op een lan party met mijn laptop open voor sharing doeleinden. Ik stootte per ongeluk mn flesje bier om (het spijt mij jongens, ik heb de heilige vloeistof gemorst!) en het kwam doodleuk over m'n toetsenbord heen..Ik rende met de laptop naar buiten om het bier eruit te laten druipen en dacht dta het toetsenbord nog werkte..helaas; de 8, i, k en de , toets werken allemaal niet meer..en tot overmaat van ramp heb ik met mn dronken kop ook nog eens een toetsje afgebroken..
het betreft hier een HP/Compaq nx-6125..eentje die nog geen 2 maanden oud is en waar ik dus alles aan wil doen om hem te laten werken..
Hebben jullie hier enig ervaring mee? Wat valt aan te raden: een nieuw toetsenbord of gewoon (laten) repareren? En in het geval van een nieuw toetsenbord, wat gaat dat volgens jullie kosten?
Ik ben al op zoek geweest naar iets van een service point oid waar ik heen kan bellen, het boeit mij niet als ik het tobo moet laten vervangen, dan heb ik iig weer een normaal toetsenbord terug..
het betreft hier een HP/Compaq nx-6125..eentje die nog geen 2 maanden oud is en waar ik dus alles aan wil doen om hem te laten werken..
Hebben jullie hier enig ervaring mee? Wat valt aan te raden: een nieuw toetsenbord of gewoon (laten) repareren? En in het geval van een nieuw toetsenbord, wat gaat dat volgens jullie kosten?
Ik ben al op zoek geweest naar iets van een service point oid waar ik heen kan bellen, het boeit mij niet als ik het tobo moet laten vervangen, dan heb ik iig weer een normaal toetsenbord terug..