Toon posts:

[USB-STICK] A-data PD2 - Beveiligd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een usb stick van Adata MyFlash PD-2
Als ik deze in welke computer dan ook stop krijg ik een melding dat deze beveiligd is,
Bijv als ik iets wil veranderen kan dit niet , formatteren wil niet kortom niks :S
Ook GOOGLE kon mij niet verder helpen vandaat dat ik GOT maar weer eens raadpleeg.

Er zit ook GEEN knopje op om deze te beveiligen op de website van Adata staat:
''It also supports software application for Disk Security and Disk Partition.''
Maar verder geen link e.d naar een tool.

Website met product: LINK

Alvast bedankt! _/-\o_

WERKT NIET OP WINDOWS XP EN OOK NIET OP WINDOWS 98.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 10:48 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heb je hem gekocht, uitgepakt, in je pc gestopt en deed ie het toen niet? > terug naar de winkel.

Of is het zomaar opeens gebeurd?
Of heb je dit ding 'gevonden' ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:52:
Heb je hem gekocht, uitgepakt, in je pc gestopt en deed ie het toen niet? > terug naar de winkel.

Of is het zomaar opeens gebeurd?
Of heb je dit ding 'gevonden' ;)
Ik heb deze niet 'gevonden' maar gekocht en ik heb er een tijdje mee gewerkt en dus gebeurde dit zo ineens.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Data eraf halen en de hele bende formatteren, werkt meestal wel als laatste redmiddel :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
DarthPlastic schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:01:
Data eraf halen en de hele bende formatteren, werkt meestal wel als laatste redmiddel :)
Zoals ik al zei ik kan er niks opzetten of afhalen, ook formateren werkt niet omdat ik dan de melding krijg dat ik eerst de 'schrijfbeveiliging' moet verwijderen.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Hmm eraf halen zou toch wel moeten...
Kun je wel gewoon de 'index' bekijken (dwz, je krijgt pas een melding als je iets gaat kopiëren), of meteen al?
Je kan nog proberen het ding te partitioneren, vaak zit er wel zo'n tooltje bij.

Wat ook nog kan (maar lijkt me extreem zeldzaam) is dat er een DriveLock opzit.
Zelf ben ik bezig met laptopschijfjes die dit ook hebben, die vertonen hetzelfde gedrag.
Plug je ze in, dan moet je een wachtwoord invullen, en pas daarna kun je überhaupt bij de partities, laat staan de schijven zelf...

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er dus helemaal niks mee, bij windows xp krijg ik bij het erinpluggen gelijk al ene melding bij windows 98 kan ik ze wel openen maar niet verwijderen kopiëren of formatteren.
Pagina: 1