Ik vind deze plextor echt de beste cd-rom die ik tot nu toe gehad heb en is ook de enigste die bij mij het 12x burnen van audio's bijhoud maar het inlezen van de tracks..(het voorscannen) duurt echt ontiegelijk lang...bijna net zolang als het burnen zelf ... is dit normaal ?? b.t.w. ik gebruik ezcd 4.0 en heb een hp 9600se scsi brander 12x10x32 (die heel fijn werkt) i.v.m. de hp ide shit...(*SCSI***RULES
)
Verwijderd
Heb je er al nieuwe firmware ingezet?
De nieuwste versie is v1.12:
http://www.plextor.be/English/technical/download.html
De nieuwste versie is v1.12:
http://www.plextor.be/English/technical/download.html
De 32x Ultraplex is nog beter, is misschien in doorvoer iets langzamer, maar is véél stiller en loopt ook niet constant up en down te spinnen. Guess wat ik heb
Verwijderd
Heb ik geen last van hoor. Doet het gewoon prima:9 Ook het scannen duurt niet overdreven lang, gaat best snel eigenlijk. Bij mij hangt hij aan de bekende Adaptec 2904 SCSI kaart.Op dinsdag 23 januari 2001 01:09 schreef Arzie het volgende:
De 32x Ultraplex is nog beter, is misschien in doorvoer iets langzamer, maar is véél stiller en loopt ook niet constant up en down te spinnen. Guess wat ik heb
Ik heb trouwens gewoon firmware versie 1.00
Verwijderd
Zelf ook een Plex40Ts
Mischien is er wat loos met je terminatie?
Probeer eens ff om je parity jumper er op te zetten of af te halen.. mischien dat dit helpt
Mischien is er wat loos met je terminatie?
Probeer eens ff om je parity jumper er op te zetten of af te halen.. mischien dat dit helpt
Ik heb een Adaptec 2930CU De brander is overigens extern (scsi id 0) , de px40ts zit intern en zit op een kabel waar maar 2 connectors opzitten (1 op de scsi kaart 1 op de cdrom) , de doorvoor is hardstikke snel..
alleen als hij dus gaat inlezen is hij echt traag (vlak voor dat hij gaat branden gaat hij de tracks van bijv 1 t/m 17 voorlezen (je krijgt bij ezcd 4 een liniaaltje inbeeld)
Dat gaat bij mij dvd speler (panasonic10x40) een stuk sneller...alleen die heeft niet zo'n hoge doorvoer (al hellemaal niet met audio).
alleen als hij dus gaat inlezen is hij echt traag (vlak voor dat hij gaat branden gaat hij de tracks van bijv 1 t/m 17 voorlezen (je krijgt bij ezcd 4 een liniaaltje inbeeld)
Dat gaat bij mij dvd speler (panasonic10x40) een stuk sneller...alleen die heeft niet zo'n hoge doorvoer (al hellemaal niet met audio).
Verwijderd
ik heb ook een px 40tsi..geen problemen,
en dat doet ie met alle cd's??
pobeer of je allen raw sectors leest..
meer is overbodig.
en dat doet ie met alle cd's??
pobeer of je allen raw sectors leest..
meer is overbodig.
Hoe stel je dit in in ezcd 4 ?? en hoelang duurt het bij jullie gemiddeld .... en heb je het wel eens vergeleken met een snelle ide drive..(alleen het voorlezend dan)
Mijn pioneer 105S kan ook on the fly ondersteunene, heb je echt niet die SCSI dingen van Plextor nodig.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
ja frank dat weten we. maar reken er maar op dat die plex fijner is.
ik heb zelf ook een pioneer dvd ding en gebruik het eigenlijk niet.
Fijner in welke zin dan???Op dinsdag 23 januari 2001 13:17 schreef SuB het volgende:
ja frank dat weten we. maar reken er maar op dat die plex fijner is.
Iedereen loopt die dingen voor niks de hemel in te prijzen :?:?:?:?:?
Die dingen zijn wel SCSI en daar wordt geen rekening mee gehouden als iemand om advies wordt gevraagd. Iedereen loopt alleen te blaten over die ultraplex.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
i.v.m. de hp ide shit...(*SCSI***RULES
idd
ik heb de ultraplex en dat ding is echt fijn ..!!!!
idd
ik heb de ultraplex en dat ding is echt fijn ..!!!!
Verwijderd
fijner omdat hij bijna elke cd leest hoe rot deze ook is. hij heel betrouwbaar is en niet die nare tik van die pioneer dingen heeft.Fijner in welke zin dan???
Dat was iig zo bij de plex32 die ik alleen ken....
Nare Tik??????Op dinsdag 23 januari 2001 16:02 schreef SuB het volgende:
[..]
fijner omdat hij bijna elke cd leest hoe rot deze ook is. hij heel betrouwbaar is en niet die nare tik van die pioneer dingen heeft.
Dat was iig zo bij de plex32 die ik alleen ken....
Hoor bij die van mij niks.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Pagina: 1