ik wilde eens overstappen van kaspersky naar NOD32, kijken wat nou makkelijker is om mee te werken. Ik heb kaspersky verwijderd en NOD32 geinstalleerd. Ik start opnieuw op en na heel lang opstarten (ik ben draadloos verbonden met mijn netwerk en de belkin wireless utility staat erg lang in de taakbalk) krijg ik de melding dat wrapper.exe niet kan worden gestart. Wrapper.exe is onderdeel van Maya. De internet verbinding is dan niet beschikbaar. ipconfig /all geeft aan dat ik een totaal ander IP toegewezen heb gekregen dan in het bereik van mn router ligt. Wanneer ik alle functies van NOD uitschakel maar en zelfs niet meer laat starten on startup, heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Pas wanneer ik NOD compleet deinstalleer werkt alles weer. Op internet kan ik ook weinig vinden over dit probleem.. misschien dat jullie een idee hebben?
Ik draai windows xp home, SP2. Asus P4P800 SE mobo. K weet niet wat nog meer van belang is voor jullie...
Ik draai windows xp home, SP2. Asus P4P800 SE mobo. K weet niet wat nog meer van belang is voor jullie...