[tvhome] Meerdere televisies, meerdere smartcards

Pagina: 1
Acties:

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn vraag is eigenlijk heel simpel. Zijn er hier mensen met TVHOME en meerdere decoders + smartcards in huis op dezelfde kabel?
Werkt dit? Moet ik NOG een keer 14,95 per maand betalen voor de 2de smartcard?

dus ...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Volgens mij krijg je toch maar 1 smartcard per aansluiting :? of ben ik nou gek :?
Maar als je het signaal spilt voordat het naar de decoders gaat, dan zou het gewoon moeten werken lijkt me. Signaal is signaal.....
En anders: gewoon testen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je tv-home basis of Digitaal extra?

voor een 2e tv-home basis smartcard betaal je 10euro per jaar
voor 2 tv-home dig. extra smartcards betaal je 11,95 per maand ipv 7,95 voor eentje.

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Wil je het digitaal signaal splitten dan, zodat meerdere mensen digitaal kunnen kijken?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:01

Wildfire

Joy to the world!

Tekielja schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:24:

voor 2 tv-home dig. extra smartcards betaal je 11,95 per maand ipv 7,95 voor eentje.
Klopt. En het werkt gewoon, al moet ik wel zeggen dat mijn TV zit aangesloten via m'n oude @Home kabelaansluiting op het AOP en mijn vader op de normale aansluiting.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Het antwoord staat gewoon op hun site :)

Wat ik me dan weer afvraag wat zijn nu de extra kosten voor Essent als je meerdere kastjes in huis neemt. Belachelijk dat je dan extra moet dokken voor een 2e, 3e. Ik neem aan dat ze graag extra veel plasma's in elke kamer willen hebben ivm met de stroomlevering. Beetje ouderwets 1 aansluiting |:(

[ Voor 40% gewijzigd door BARACUS op 05-03-2006 03:24 ]

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteren heb ik ook even gebeld met TV Home en inderdaad. Een tweede aansluiting voor het Basis abo kost EUR 10 per jaar (administratiekosten zeggen ze).
Uiteraard gaat me dit wel weer een extra tuner kosten. :(

dus ...

Pagina: 1