Ik wil een applicatie via Terminal Server aan gaan bieden die op de clients gebruik maakt van meerdere COM poorten. COM1 en COM2 zijn geen probleem en ook netjes gemapped. Echter COM3 kan ik niet mappen, kan dit komen door dat de server slechts 2 COM poorten heeft?
De clients hebben beschikking over genoeg (5) COM poorten en werken allemaal naar behoren, hoe kan ik deze mappen?
Change port portX=portY biedt helaas niet de oplossing.
En naast dat ik geen voorstander ben van de serieele controller kaartjes past deze niet in de server, zodat de server evenveel COM poorten heeft als de clients.
Gewoon Add Hardware een loze COM poorten toevoegen, om hem zo voor de gek te houden werkt ook niet
De clients hebben beschikking over genoeg (5) COM poorten en werken allemaal naar behoren, hoe kan ik deze mappen?
Change port portX=portY biedt helaas niet de oplossing.
En naast dat ik geen voorstander ben van de serieele controller kaartjes past deze niet in de server, zodat de server evenveel COM poorten heeft als de clients.
Gewoon Add Hardware een loze COM poorten toevoegen, om hem zo voor de gek te houden werkt ook niet