Toon posts:

Platform onafhankelijke documentatie van software

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik wil documentatie over een webapplicatie vastleggen.

Het belangrijkste is een papieren handleiding zoals je die zou maken in Word. Daarnaast wil ik graag een webbased (html / php / xml) searchable handleiding. En wellicht ook een chm handleiding.

Ik heb al het een en ander gevonden over XML. Waar kan ik mij het beste in verdiepen en waar moet ik beginnen? Eventueel kan ik ook zelf het een en ander maken, maar het is natuurlijk het mooist als je het wiel niet nogmaals moet uitvinden...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 23:01:
Eventueel kan ik ook zelf het een en ander maken, maar het is natuurlijk het mooist als je het wiel niet nogmaals moet uitvinden...
En toch is dat de insteek van dit subforum; scriptrequests zijn ongewenst, zoals je ook in P&W FAQ - Scriptrequests kunt vinden. Om handleidingen en helpfiles op te stellen zijn er talloze tools om je te helpen, [google=manual maker] en [google=help file maker] leveren er al een aantal op, maar met een beetje creatief Googlen kun je er vast meer vinden. Hoe dan ook heeft dit verder niet veel met programmeren te maken en omdat je topic niet anders te lezen is dan een scriptrequest doe ik je topic dicht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.