Voor een bescheiden lokaal(webbased) crm pakket ben ik aan het bekijken in hoeverre er een print functie kan worden gemaakt voor meedere documenten. Het is de bedoeling dat er geprint word vanaf een windows-werkstation met als gegevens-bron een linux/mysql/php systeem.
Feitelijk gaat het zo: er word een selectie gemaakt, een print template gekozen en aan de hand van deze gegevens inclusief wat invullingen op het template worden documenten geprint.
Maar echt spannend word het als er een selectie van meer dan 1000 word gemaakt.
Is het mogelijk om bv. 1000 documenten te generen in php en vervvolgens naar de printer te sturen ?
Of zou ik dit 1 voor 1 kunnen doen ?
Wat gebeurt er als het papier op is ? Neemt dan de windows printer spooler/queue het over ?
Zou het uberhaupt mogelijk zijn om zulke grote hoeveelheden te kunnen printen via php(lees web-based) ?
Of treed er dan een time-out in de browser op ?
Of is er een andere invalshoek waar ik nog niet op ben gekomen ?
Dank voor het meedenken, overigens is hier niet de vraag of het wel zo verstandig is op deze manier, maar meer de vraag hoe, en of het mogelijk is ?
Feitelijk gaat het zo: er word een selectie gemaakt, een print template gekozen en aan de hand van deze gegevens inclusief wat invullingen op het template worden documenten geprint.
Maar echt spannend word het als er een selectie van meer dan 1000 word gemaakt.
Is het mogelijk om bv. 1000 documenten te generen in php en vervvolgens naar de printer te sturen ?
Of zou ik dit 1 voor 1 kunnen doen ?
Wat gebeurt er als het papier op is ? Neemt dan de windows printer spooler/queue het over ?
Zou het uberhaupt mogelijk zijn om zulke grote hoeveelheden te kunnen printen via php(lees web-based) ?
Of treed er dan een time-out in de browser op ?
Of is er een andere invalshoek waar ik nog niet op ben gekomen ?
Dank voor het meedenken, overigens is hier niet de vraag of het wel zo verstandig is op deze manier, maar meer de vraag hoe, en of het mogelijk is ?