iTunes sluit meteen weer af!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 19:08
Hallo,

Ik heb sinds een week ongeveer een probleem met iTunes. Ik had een update geinstalleerd en wilde daarna iTunes opstarten. Tot mijn grote verbazing gebeurde er niks :? dacht ik! Er gebeurde wel degelijk wat. Het iTunes proces is heel even te zien bij taakbeheer maar verdwijnt na een paar seconde ook weer :'( Ik heb al verschillende versies van iTunes geinstalleerd en het gebeurt bij elke versie. (als ik bij taakbeheer kijk terwijl ik iTunes probeer te openen zie ik steeds dat het CPU gebruik van het iTunes proces naar de 100% loopt :| )
Ik gebruik windows XP pro met SP 2
2.6 GHz pentium celeron O-) processor
(Als er meer info nodig is hoor ik het wel)

Weet iemand misschien een oplossing??
Alvast bedankt,
Haazzz

ps: als ik quicktime opstart sluit die ook meteen weer af!!... met andere programma's heb ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Hmm, ik weet niet of het iets oplost, maar er is een service 'ituneshelper.exe', die misschien problemen geeft. Dit kun je bekijken via services.msc in te typen bij Uitvoeren.

Maar ik werk al een tijdje op een Mac, dus het is misschien niet de oplossing die je zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Verwijder iTunes en Quicktime eens via software, kijk dan mbv de verkenner of er nog ergens resten te vinden zijn, en haal dan het programma regcleaner eens over je pc, en installeer het geheel daarna eens opnieuw :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
bedankt voor jullie reacties!!... jammer genoeg werkt dit allebei niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:29
In je "mijn muziek map" alles van iTunes verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:45

Maximus

There is no substitute

nee, je moet even de previous library's van iTunes weg donderen, ook de info die staat in:

C:\Documents and Settings\$Username\Application Data\iTunes\ moet je even door kijken ovlgens mij moet daar ook een deel van weg.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
dit helpt helaas ook niet :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan em ook in een erg oude q-time versie zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
maar quicktime wordt gelijktijdig met iTunes geinstalleerd dus het lijkt me niet dat QuickTime oud is?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

Na het deinstalleren, start je je pc dan ook opnieuw op? Welke processes zijn actief? (Taakbeheer | Processen).

Tot slot, probeer het even met een nieuwe useraccount. (welke rechten heb je met dit account?) Je zou ook even in veilige modus kunnen opstarten, daar iTunes opstarten en afsluiten en vervolgens opnieuw starten en nogmaals proberen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
na het deinstalleren start ik mijn pc opnieuw op... ik zal volgende keer is kijken welke processen er actief zijn dan;)

Ik ben met dit account computer administrator ;) ik kan in de veilige modus inderdaad even proberen.. ga ik nu dan wel ff doen! :)

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:30:
maar quicktime wordt gelijktijdig met iTunes geinstalleerd dus het lijkt me niet dat QuickTime oud is?? :?
ouwe games maakten nog al eens gebruik van q-time v4 of lager
en met installatie van itunes en q-time v7 laat ie lekker q-time v4 zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
hmm... in de veilige modus doet iTunes het wel, maar zodra ik weer in normale modus zit sluit hij meteen weer af:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Maak een nieuw useraccount met ook Admin rechten als je dat wilt, en start iTunes daar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
jammergenoeg precies hetzelfde probleem :? |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

lol, heb je een softwarematige firewall (Kerio, Norton ofzo?) sluit die eens af. Misschien wordt het geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
nee geen firewall :P

mja... iTunes wordt steeds afgesloten door iets dat niet in de veilige modus draait... want in de veilige modus doet ie het gewoon.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Verwijder QuickTime, iTunes doormiddel van Software in je Configuratiescherm. Verwijder ook de overgebleven mappen in je Program Files. En omdat je je playlist toch al kwijt bent, verwijder voor de zekerheid ook even die map in je My Music Folder.
(C:\Documents and Settings\Account Naam\Mijn documenten\Mijn muziek\iTunes). Hier staat ie bij mij

Reboot pc en download en install de laatste iTunes.

Dit werkte bij mij!

[ Voor 5% gewijzigd door Suaver op 05-03-2006 13:14 ]

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
hmm... dit heb ik uiteraard als eerste gedaan ;) mja.. toch bedankt voor je reactie... (k heb t uiteraard nog een keer gedaan maar weer het zelfde probleem....)
Pagina: 1