Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik zoek een rpg, het liefst online.

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heej mensen,

ik heb al een jaar lang geen spellen gespeeld maar nu heb ik weer erg veel zin gekregen in het spelen van een rpg of online-rpg. Deze spellen heb ik allemaal al gespeeld:

-Morrowind,
Vond ik helemaal geweldig, al die vrijheid!

-Fable,
Vond ik maar heel even leuk, ik kwam niet echt in het spel.

-Sudeki,
Heb ik iets langer gespeeld als fable, maar ook hier had ik op een gegeve moment genoeg van.

-Runescape,
4 jaar geleden heb ik het een jaar lang gespeelt, vond ik erg leuk doordat het online is. Nu vind ik het niks meer door de slechte graphics.

Ik zoek een spel waarin je veel vrijheid hebt, en waar veel verschillende aanvallen mogelijk zijn, dus niet een hack & slash game. Ik zou het leuk vinden als het online zou zijn alleen ik heb geen CC en dat schijnt nogal een probleem te zijn. WoW heb ik gezocht alleen die is nergens meer tekoop.

Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben welk spel het beste bij mijn wensen past, want ik kom er niet uit, er zijn zoveel rpg's.

Verwijderd

darkdesign schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:48:
Ik zoek een spel waarin je veel vrijheid hebt, en waar veel verschillende aanvallen mogelijk zijn, dus niet een hack & slash game.
Hier kunnen we veel mee :/

• darkdesign
  • Niet online
Ja toch? Een mengeling van morrowind en runescape ongeveer.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ragnarok. Blijft leuk. Heeft een soort van nintendo DS graphics amar is wel leuk om te doen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:45
ik heb geen CC en dat schijnt nogal een probleem te zijn. WoW heb ik gezocht alleen die is nergens meer tekoop.
Volgensmij is WoW nog prima te krijgen bij vele webshops; zou je even voor moeten zoeken. Overigens kun je voor WoW gewoon "prepaid kaartjes" kopen waarmee je 30 (of 60/90 geloof ik) dagen kan spelen, is iets duurder dan met CC maar kun je wel gewoon bij 'n webshop bestellen.

Veel andere RPG's die aan je eigen voldoen zijn er volgensmij niet :X

Verwijderd

darkdesign schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:59:
Ja toch? Een mengeling van morrowind en runescape ongeveer.
Je zoekt dus eigenlijk Runescape, maar dan met veel betere graphics, een spel waarbij je kan levelen in niet alleen vechten maar ook houthakken etc.
Dan denk ik aan Horizons, kost geld en je hebt een CC nodig.

Voor de rest denk ik dat er niet veel anders op het moment uit is, misschien dat je even de volgende sites kunt checken:

http://www.roma-victor.com
http://starwarsgalaxies.station.sony.com (zit een trial bij, eerst proberen, dan naar andermans gezeik luisteren, want er is veel geklooit met SWG)
http://www.istaria.com/ (Horizons)
http://www.eve-online.com/ (Wat jij bedoelt, maar dan in sci-fi met een ruimteschip)

Of je volgt gewoon de meute en gaat WoW spelen.

Ik ben uitgepraat ;(

Verwijderd

Tibia

2d spel maar verrassend verslafend :9~

leuke community en veel verscheidenheid zoals player vs. player, roleplaying enz enz

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 20:43
Het is wat aan de oude kant. Maar speelt nog geweldig. Probeer eens Anarchy online.

Je kan tegenwoordig de basisgame gratis spelen. je kan dan spelen tot lvl 200 en kan alleen de items /gebieden van de uitbruiding niet spelen.

Als je stand alone wil spelen kom je natuurlijk niet onder de opvolger van morrowind uit oblivion die met maart in de winkel ligt.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:18

Tao

DPC DE_KOMETEN

Probeer anders eens Dungeons & dragons online:
www.ddo.com

Diablo3

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:20

Bjk

Eve-Online kan je zonder CC betalen.

• darkdesign
  • Niet online
EVE-online lijkt me wel wat, maar dat ziet er wel heel ingewikkeld uit!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:11
Sorry, maar wow ligt echt overal wel in de schappen?

• darkdesign
  • Niet online
bangkirai schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:42:
Sorry, maar wow ligt echt overal wel in de schappen?
Ik heb echt 10 winkels gebeld en overal was het uitverkocht. Ik ben eens gaan lezen op EVE-online, en dat lijkt me wel wat alleen is het echt zo moeilijk?

Verwijderd

darkdesign schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:44:
[...]

Ik heb echt 10 winkels gebeld en overal was het uitverkocht. Ik ben eens gaan lezen op EVE-online, en dat lijkt me wel wat alleen is het echt zo moeilijk?
Ja, erg moeilijk |:(

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
WoW niet verkrijgbaar in winkels??
Het is lastiger een game winkel te vinden die geen WoW hebben dan een winkel die ze nog wel heeft :P

En voor WoW heb je geen creditcard nodig. Je kunt kiezen voor gamecards of automatische incasso.

• darkdesign
  • Niet online
Knoc schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:52:
WoW niet verkrijgbaar in winkels??
Het is lastiger een game winkel te vinden die geen WoW hebben dan een winkel die ze nog wel heeft :P

En voor WoW heb je geen creditcard nodig. Je kunt kiezen voor gamecards of automatische incasso.
In Denbosch heb ik geen winkel kunnen vinden die WoW nog heeft. Misschien weet jij daar een game winkel?

Verwijderd

ik heb hier nog een wow liggen waar ik niks mee doe(wel gebruikt)
en als je wow heb kan je het automatisch van je rekening af laten halen.
dus dan hoef je niet naar de winkel voor zown prepaid kaart en geen kosten te maken voor een CC

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-11 15:19
om er maar niet een apart topic voor aan te maken, weet er iemand misschien ook nog een rpg alla final fantasy of grandia 2 voor de pc?
Dit soort rpg's vind ik zelf de mooiste, maar voor de pc zijn ze iets schaarser dan voor bijvoorbeeld de playstation 2.

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 17:13
als je een wow achtige wilt spelen kun je kijken naar kalonline ( www.kalonline.com ) alleen op dit moment erg last van money hackers. voor de rest leuk spel :P

Verwijderd

Zoals jij het beschrijft lijkt Vanguard perfect voor you :p
Enigste probleem is dat het nu nog in de beta is, maar over paar weken open beta dus dan raad ik je aan mee te doen.

Want dat ook een mmorg waar ook wat skill voor nodig is, en bovendien gaat het wow vervangen voor mij :P waarmee ik gestopt ben.

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 11:59
Conquer Online is ook erg verslavend...
Tis zoals je wilt een RPG, in dit geval een MMORPG.
Ik zelf speel het ook, speel sinds dien niets anders meer :P
En 1 groot voordeel, het is GRATIS! :D
Check www.conqueronline.com

Ik zit btw op de Nature --> Dragon server.

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
Ragnarok online, op private servers is dit gratis :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, tja ik zelf speel Guildwars 2x75 spells tot je beschikking..maar..maar 8 slots... dus je moet zelf je combinaties vinden.

Best wel leuk vindt ik persoonlijk

There is no place like ::1

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-11 07:48
swampy schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:09:
Mmm, tja ik zelf speel Guildwars 2x75 spells tot je beschikking..maar..maar 8 slots... dus je moet zelf je combinaties vinden.

Best wel leuk vindt ik persoonlijk
Jup, en daarbij: bij GuildWars heb je geen maandelijkse kosten B)

oisd.nl

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:13

Infinchible

Woef!

Als je morrowind als zo goed vond, en het hoeft toch niet echt persé online te zijn, heb ik één hele grote tip voor jou! Dat nog niemand die gezegt heeft trouwens.
Klik hier!!!

The elder scrolls: Oblivion, Bethesda's nieuwste telg, komt helaas pas over 2.5 week uit, maar dan heb je ook echt wat! Zeer mooie graphics, een enorm goede AI systeem (wat ik hoor uit previews). En natuurlijk een enorme open wereld.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
RPG's online, er lopen hier tig grote topics over deze onderwerpen dus het lijkt mij wel dat je iets moet kunnen vinden dat bij je smaak past. Succes! :)
Deze gaat dicht, wegens bovenstaande + dat dit behoorlijk vervalt in een opsomtopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.