Toon posts:

Vaste en draadloze nic bundelen

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik heb het forum vanavond eerst doorgelezen maar kom er niet uit, ik wil mijn vaste netwerkkaart met ip 10.0.0.x en defaultgateway 10.0.0.x bundelen met mijn draadloze nic met ip 192.168.0.x en bijbehorende default gateway. Nu wil ik deze 2 verbindingen bundelen want aan alle 2 de netwerkkaarten zit een adsl verbinding. Ik heb een verbindingsbrug geprobeerd maar dan pakt hij alleen de vaste netwerkkaart.. Wie heeft er een handig tooltje of oplossing hoe ik dat voor mekaar kan krijgen?

Alvast bedankt!!

(en nee moderator ik heb mijn best gedaan om te zoeken en heb 1000 van die topics gelezen maar niks wat ik kan gebruiken! zeg anders maar waar ik het wel kan vinden)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
twee verschillende verbindingen trunken? Die ook nog eens via verschillende providers lopen? Spooky... Dan kun je beter een soort van round-robin grapje met je routes uithalen oid...

Verder zei de moderator voor zover ik weet dat je effe wat meer inzet moet geven. Druk eens op je F1 knop, schop Google open, doe wat leuks. Nu heb je letterlijk weer exact dezelfde post neergezet, en da's nou net niet de bedoeling. :)

[ Voor 69% gewijzigd door HunterPro op 03-03-2006 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:40:
twee verschillende verbindingen trunken? Die ook nog eens via verschillende providers lopen? Spooky... Dan kun je beter een soort van round-robin grapje met je routes uithalen oid...

Verder zei de moderator voor zover ik weet dat je effe wat meer inzet moet geven. Druk eens op je F1 knop, schop Google open, doe wat leuks. Nu heb je letterlijk weer exact dezelfde post neergezet, en da's nou net niet de bedoeling. :)
ja dat doe ik natuurlijk niet voor niets he, ik heb gewoon een probleem en ik vraag mensen om hulp nadat ik al een tijd heb gezocht, ook op google. Mensen kunnen me toch gewoon ff proberen te helpen is dat nou zo moeilijk?

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 02:17

guidooo

Amd-64 ownage

Nee maar als je niet aangeeft wat je al gezocht hebt en waar dan is het voor ons alleen maar in een glazenbol kijken en dat werkt niet. ;)

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-04 16:11
Ik begrijp niet zo goed waar je naartoe wilt. Je kan toch sowieso niet beide internetverbindingen simultaan gebruiken op één pc.

En bridgen is dacht ik om pc's in één netwerk te steken. Een brug dus. Net zoals een switch een brug kan vormen om verschillende pc's te verbinden.

ICS zal je ook niet nodig hebben, want dit is om weer aan NAT te doen en dus internet verbinding te delen.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tom_G schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:18:
Ik begrijp niet zo goed waar je naartoe wilt. Je kan toch sowieso niet beide internetverbindingen simultaan gebruiken op één pc.

En bridgen is dacht ik om pc's in één netwerk te steken. Een brug dus. Net zoals een switch een brug kan vormen om verschillende pc's te verbinden.

ICS zal je ook niet nodig hebben, want dit is om weer aan NAT te doen en dus internet verbinding te delen.
Hij wil dus trunken. Z'n netwerkverbindingen koppelen. En dat kan niet. Tenzij je gaat round-robinnen met je standaardroute. Maar da's niet echt trunken, da's gewoon valsspelen. :)

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan ik dat dan instellen round robin?

Verwijderd

Ik zei toch: ga eens zoeken. Wat je dus NIET doet is zomaar je topic op de letter na hetzelfde posten.

http://gathering.tweakers...TERS%5D=XF19---A#hitstart

En dan ben ik nog aardig voor je.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.