Ghosting in beeld projector aangesloten op Xbox??

Pagina: 1
Acties:

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Ik heb mijn Infocus Screenplay 4800 beamer via een 10 meter lange componentkabel (niet de duurste maar ook geen goedkope rotzooi; merk HQ) op de VGA-uitgang (via verloopje) en een third party HDTV component adapter, aangesloten.

Het beeld is veel scherper en kleurrijker dan via composiet; alleen: er ontstaat behoorlijk wat 'ghosting', als ik de juiste term gebruik. Het lijkt alsof er bij bijvoorbeeld letters; een 'spookbeeld' schuin achter staat, ook bij stilstaande beelden.

Wanneer ik de 10 meter lange (goedkope noname) composietkabel aansluit, op dezelfde third party box heb ik geen last van dit probleem, maar is het beeld overal minder goed uiteraard.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Zou dit wellicht het VGA -> component verloopje kunnen zijn? Dit heb ik van een Acer beamer gepikt.

Het beeld via een laptop rechtstreeks op VGA is wel gewoon goed. Verder heb ik de xbox ingesteld op 480P.

Wie weet raad?

Groetjes, FaceDown.

• terrapin
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dat zijn reflecties, door slechte kabel, slechte connectoren, te hoge resolutie of refreshrate, en andere van dat soort dingen.. Heeft niets met ghosting te maken.

The higher that the monkey can climb, The more he shows his tail

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Oke maar bij normale kabels zou je 't toch niet moeten hebben? Ik heb een HQ 'dikke' kabel dus niet een of ander flutkabeltje, maar het zou in de connectors kunnen zitten van de third party HD xbox kabel of het component-verloopstukje begrijp ik.

Groetjes, FaceDown.