Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is dat ik iedere dag 1,5 uur in de trein zit en die tijd zou ik graag willen benutten met het kijken van video's, luisteren van muziek en het lezen van PDF's
Daarbij wil gebruik maken van een apparaat dat klein is (geen grote laptop)
Ik zit nu dus te twijfelen tussen een PDA of een MP3 speler achtig iets dat ook DivX bestanden kan afspelen. Helaas kunnen laatste weer geen PDF bestanden en dergelijke viewen voor zo ver ik weet. De PDA heeft als nadeel dat maar een paar gig aan geheugen heeft terwijl ik toch wel min. 10 Gig wil.
Het bedrag dat ik er aan wil uitgeven ligt rond de 350 euro

Iemand een goed idee voor mij ?

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 21:16

ram.con

non-profit ram

Eerste reactie, beetje flauw, wacht op ORIGAMI van Microsoft, of iets dergelijks...

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:24
ram.con schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:56:
Eerste reactie, beetje flauw, wacht op ORIGAMI van Microsoft, of iets dergelijks...
origami, verrek, het bestaat nog echt ook! :/ ik loop achter

Ik denk niet niet dat er een goede PDA met veel geheugen is in jouw prijsklasse. Ik zou gaan voor een IPaq oid

[ Voor 10% gewijzigd door sjongenelen op 03-03-2006 19:58 ]

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties :D

Zo'n iPAQ is inderdaad een leuke optie. De RX1950 spreekt mij wel aan (rond de 279 euries) en dan 1 of 2 SD kaartjes erbij van 2 Gig. Denk dat het zo iets gaat worden.
Ik heb verder weinig ervaringen met die apparaten maar het kijken van (grote +/- 700 mb) DivX is neem ik aan goed te doen ?? (geen gehaper, lange laadtijd o.i.d. ?)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je zult de video's wel moeten converteren, mijn ipaq (okee, ouder type, 400mhz (2210)) speelt niet vloeiend als de resolutie te hoog wordt. je hebt echter op deze ipaq niet meer dan 320x240 pixels nodig.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zit wat boven je budget, maar de Archos PMA 400 is voor deze doeleinden een erg mooi ding. Kijk maar eens in het PMA topic op GoT. Ik weet echter niet waar hij op dit moment te koop is en of hij nog te koop is.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:57

Piggen

Lekker bakkie

Die lijkt me iets te boven budget (klik), hoewel het inderdaad een mooie oplossing is.

Het is 'maar' 4GB, maar is een Palm Lifedrive niets (of een andere PDA met harddisk, mochten die er zijn)? Met een vanafprijs van €380 slechts een beetje boven budget. Maar als je echt minstens 10GB wilt, valt die natuurlijk ook af. Maar als je bereid bent om wat vaker muziek en video heen en weer te transporteren tussen PDA en PC, lijkt het me toch wel de beste keuze.

[ Voor 24% gewijzigd door Piggen op 03-03-2006 20:52 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hmm, ik wist niet dat die prijs van dat ding zo verschrikkelijk hoog was, die is flink gestegen in de afgelopen tijd :X
In dat geval valt de PMA 430 natuurlijk af. De Palm Lifedrive is ook erg geschikt, alleen jammer van de weinige opslagruimte.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Ik heb de topictitel even voor je verduidelijkt:

Wie kan mij helpen een goeie keuze te maken... --> Gezocht: PDA/MP3-combi

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Allemaal hartelijk dank voor jullie adviezen. Heb uiteindelijk de knoop doorgehakt en ben gegaan voor de Archos PMA430. Echt mooit apparaatje dat draait op Linux. Ik krijg 'm woensdag als het goed is.
Ik heb wel iets bij moeten leggen bij de prijs (509 euro, MediaMarkt) maar goed, dan heb ik wel een gadget waar je ook iets mee kan (en 30 gig in je hand)

:D
Pagina: 1