Niet op voorraad.
Verwijderd
ah dit probleem had ik ook met een pioneer in win98se maar sindsdien ik winME heb geinstaleerd is dit probleem opgelost
Ik heb voor dat ding nog nooit speciale drivers geinstalleerd, maar al wel tig W98 opnieuw geinstalleerd, ik dacht dat DVD-spelers plug en Play waren, maar ik begin steeds meer te twijfelen.
Niet op voorraad.
Gewoon busmaster/ide drivers installeren.
Hoe is het met de driversupport bij Win Me gesteld, voor bv. GeForce en Vortex2 geluidskaarten?
Zijn deze toevallig competible met W9xx-platform, of moeten ze er weer appart voor ontwikkeld worden.
Eh ja zetje01, dat is niet zo'n bekend terrein voor me, moet ik voor die drivers (busmastering/ide) bij m'n DVD-frabrikant(website) zijn?
Zijn deze toevallig competible met W9xx-platform, of moeten ze er weer appart voor ontwikkeld worden.
Eh ja zetje01, dat is niet zo'n bekend terrein voor me, moet ik voor die drivers (busmastering/ide) bij m'n DVD-frabrikant(website) zijn?
Niet op voorraad.
Edward2, die drivers zijn voor je moederbord.
Dus op hun site moet je zoeken naar busmaster- en/of ide-drivers.
Dus op hun site moet je zoeken naar busmaster- en/of ide-drivers.
Thanx voor de reply's, zal daar eens verder zoeken.
Niet op voorraad.
Heb pas gehoord dat DVD en CDROM niet goed samen gaan op 1 IDE kabel, zou ze eens apart van elkaar proberen. Als ze al op verschillende kabels zitten hoef je dit natuurlijk niet te proberen
Ik heb een Toshiba DVD-rom en bij mij werkt het DMA zogenaamd ook niet, als ik het aanvink is het vinkje ook weer gewoon weg na het opnieuw opstarten. Maar de bios zegt dat het wel werkt en volgens mij is dit ook zo, want anders zouden mijn prestaties veel te hoog liggen. Merkt je echt dat hij slomer is, als dit niet zo is denk ik dat DMA toch gewoon werkt. Maar ik heb nog niet geprobeerd om er nieuwe drivers op te zetten, maar ik heb hetzelfde probleem bij alle twee mijn harde schijven en ook nog bij mijn cd-rom!
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Ja hij is een stuk slomer, ik merkte het bij div. installaties en vooral toen ik powerDVD voor m'n 3DProphet wilde gebruiken, deze gaf al aan dat DMA niet ingeschakeld was.
Maar ik heb eens naar de busmaster/ide drivers op de website van asus voor m'n mobo (asus p3bf) gekeken, maar daar staan alleen Win95 drivers en in het readme bestandje staat dat deze niet met Win98 werken.
Betekent dat dat ik ze van de Win98 CD af moet halen?
Maar ik heb eens naar de busmaster/ide drivers op de website van asus voor m'n mobo (asus p3bf) gekeken, maar daar staan alleen Win95 drivers en in het readme bestandje staat dat deze niet met Win98 werken.
Betekent dat dat ik ze van de Win98 CD af moet halen?
Niet op voorraad.
Pagina: 1