Sony popup / screenad *

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb op zich niets tegen ads, maar die Sony kom ik wel zo vaak tegen dat ik maar eens topic open of dat wel de bedoeling is. Normaal gesproken zijn uitzonderingen gecapped. Deze dus niet :?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:19

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Sony Advertentie draait al enige tijd. Dit is dan ook een advertentie waarvoor toestemming is verleent. Zie verder: Advertentiebeleid op Tweakers.net (Update 30-5-2005)

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Sorry dat ik zo inval, maar valt het dan niet onder een commerciele popup? Volgens het advertentiebeleid dat jij aanhaalt zou deze onder de categorie Blackbook advertenties vallen, oftwel deze worden nooit geplaatst. Nu heb ik deze popup nooit gezien, dus ik praat misschien peop, maar ik denk niet dat Sony een bedrijf is dat een onderzoekspopup zal plaatsen (welke onder de uitzonderings categorie valt).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het zal wel geen echte pop-up zijn, maar een flashding dat over de content heen gezet wordt. Zeker weten doe ik dat niet, omdat ik geen advertenties aan heb staan, maar ik zal even testen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hmm, ik kan me niet herrineren dat ik iets van Sony heb gezien, terwijl ik wel de banners aan heb staan 8)7

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er draait wel een Sony-advertorial trouwens, wordt die bedoeld?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik heb ook geen pop-up gezien, als hij zo vaak gezien wordt, misschien een screenshot om het even te verduidelijken? :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Longbeard

Longbeard

Glaanieboy schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:46:
Sorry dat ik zo inval, maar valt het dan niet onder een commerciele popup? Volgens het advertentiebeleid dat jij aanhaalt zou deze onder de categorie Blackbook advertenties vallen, oftwel deze worden nooit geplaatst. Nu heb ik deze popup nooit gezien, dus ik praat misschien peop, maar ik denk niet dat Sony een bedrijf is dat een onderzoekspopup zal plaatsen (welke onder de uitzonderings categorie valt).
Het is geen Pop-Up maar een Screenad/floater, die onder uitzonderingsadvertenties vallen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/30aff79eee5befef0aa26aa3cbe8b3e2/thumb.jpg
moto-moi schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:55:
Hmm, ik kan me niet herrineren dat ik iets van Sony heb gezien, terwijl ik wel de banners aan heb staan 8)7
Hij draait dan ook enkel in de Pricewatch.

* Titel aangepast

[ Voor 70% gewijzigd door Longbeard op 03-03-2006 20:16 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Glaanieboy schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:46:
Sorry dat ik zo inval, maar valt het dan niet onder een commerciele popup?
Voor de duidelijkheid: een popup is een apart browservenster, dus niet iets dat in het browservenster getoond wordt, zelfs als het over de content heen gaat niet. In dat laatste geval wordt het overigens meestal een screenad genoemd.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Longbeard schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:10:
[...]

Het is geen Pop-Up maar een Screenad/floater, die onder uitzonderingsadvertenties vallen.

[afbeelding]

[...]

* Titel aangepast
Dat is hem ja, ik krijg hem hier de helft van de tijd niet eens weggeklikt 8)7 Firefox herstarten is de enige optie, met IE hetzelfde verhaal trouwens.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:30

Wildfire

Joy to the world!

Longbeard schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:10:
[...]

[afbeelding]

[...]

* Titel aangepast
Pricewatch? Ik heb 'm al meerdere keren gewoon op de hoofdsite gezien en dan nog wel meerdere keren per dag.

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 03-03-2006 20:38 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Longbeard

Longbeard

FnF schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:19:
[...]

Dat is hem ja, ik krijg hem hier de helft van de tijd niet eens weggeklikt 8)7 Firefox herstarten is de enige optie, met IE hetzelfde verhaal trouwens.
Zowel onder IE als onder FF kan ik hem wegklikken.
Wildfire schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:37:
[...]
Pricewatch? Ik heb 'm al meerdere keren gewoon op de hoofdsite gezien en dan nog wel meerdere keren per dag.
Ik ben deze Ad alleen tegengekomen in de PW vandaar, maar wanneer je hem ook bent tegen gekomen op de hoofdsite dan draait hij sitewide op de Frontpage.

• crisp
  • Laatst online: 14:25

crisp

Devver

Pixelated

Hij draait sinds kort ook buiten de pricewatch. Ik heb 'm overigens nog maar hooguit 1x per dag gezien...

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik kreeg hem gisterenavond op m'n cube \o/
En ik kon hem gewoon wegklikken in Safari.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Laatst online: 14:25

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb dat ding 2 weken geleden moeten debuggen vanwege een IE-issue ism onze frontpage code; webads had 'm toen 100% op mijn IP getarget zodat ik 'm bij elke pageview kreeg :P

Intentionally left blank

• the_stickie
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik kan hem steeds wegklikken (na de derde keer proberen), maar hij komt er soms 5 keer na elkaar :/ Dus écht niet 1 keertje per dag...

* the_stickie denkt dat ze er bij t.net express af en toe er een irritante laten tussengooien om meer abbo's te verkopen :p ;)
Pagina: 1