Toon posts:

office 2003 traag bij zoeken van documenten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik word of bijv excel open en ik wil zoeken naar een bestand op de pc dan duurt dat zeer lang (soms wel 5 minuten). Als ik dan naar een subdirectory moet die in een sub-sub directory zit dan kan ik Noors gaan leren. Het gebruik is office 2003 NL . Ik heb deze al een keer geherinstalleerd.Schijfindex op de schijf uitgezet. Heeft ook niet geholpen. Normal.dot verwijderd ook niet. In de registry (hkey_local_machine\system\currentcontrolset\control\filesystem) een key aangemaakt voor de ntfs-bestandsindeling.Helaas!!Wie weet wat ik hieraan kan doen.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 19:47
Is dit alleen in office, of bij het browsen van mappen in het algemeen (dus ook in de verkenner en andere programmas)?

Je geeft in ieder geval erg weinig informatie, waardoor wij ook niet echt kunnen aangeven wat het probleem zou kunnen zijn.

Heb je bijvoorbeeld je harde schijf eens laten controleren door een tooltje van de fabrikant, of eens scandisk over de schijf laten lopen (bad sectors). Wat voor hardware zit er zoal in etc? :)
En heb je eventueel zelf al gezocht op internet naar soortgelijke problemen, en wat heb je daar misschien al mee gevonden?

[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 04-03-2006 01:01 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat alleen om office. Ik heb al gecheckt op bas sectors en een kennis van mij heeft dit ook. Ik weet wel dat mijn profiel zeer groot is en ook die van hem.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen specifiek over Office zijn beter op z'n plek in Officesuites en -software - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Werk je op een netwerk of is het een pure lokale standalone installatie?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
op een stand-alone. een klant van mij die in een werkgroep werkt heeft ook hetzelfde probleem. Deze heeft ook een groot profiel. Mijn documenten is zeer groot en zo ook de outlook mail map is groot.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb word/excel 2003 verwijderd en word/excel 2000 geinstalleerd. Deze werken wel goed.

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 15:53
Zet je virusscanner eens uit.

NAV heeft namelijk een bug gehad en daardoor werden alle office programma's heel traag dus misschien is dat nu ook het geval.

Verwijderd

Topicstarter
heeft geen effect gehad

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand al antwoord?
Ik heb ook de swapfile verplaatst. Maar dit loste ook het probleem niet op.
is het een bug in office 2003?
Pagina: 1