Toon posts:

Windows 2000 erg hoge geluiden.

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb op een pc van mij windows 2000 geinstalleerd. maar nu is het probleem als ik een liedje afspeel hoor ik het heel hoog, en veel tes snel.
Het kan niet door virussen, spyware of andere zooi komen want het is een schone windows 2000. waarop nog niks geinstalleerd is.
Of zou het aan de geluidskaart driver kunnen liggen, maar daar heb ik geen driver, die heb ik niet begekregen waar ik mijn pc gekocht heb. Er staat nu de standaart windows 2000 driver op voor het geluid.

groeten

Verwijderd

Wat voor geluidskaart is het? Heb je updates gedraaid? Heb je die problemen in alle mediaspelers?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:24:
Wat voor geluidskaart is het? Heb je updates gedraaid? Heb je die problemen in alle mediaspelers?
dat zal ik nakijken waneer ik er ben ga er tegen een uur of acht heen. bedankt voor je snelle reactie!

groeten

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:20:
Of zou het aan de geluidskaart driver kunnen liggen, maar daar heb ik geen driver, die heb ik niet begekregen waar ik mijn pc gekocht heb. Er staat nu de standaart windows 2000 driver op voor het geluid.
*tjing*

U gaat door voor de koelkast.
Installeer de correcte drivers en je probleem is weg.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
AC'97 geluidskaart zit erin. en die drivers zoals ik al zei heb ik niet. Ik heb et ook bij winamp, en bij games die hoge geluiden. maar als ik iets opneem (mn stem) dan is het normaal.

groeten

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 11:40 ]

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Drivers zijn te halen op de site van de maker van het moederbord

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik zal zoeken ;) bedankt voor je reactie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwe drivers geinstalleerd. computer herstart, en nog steeds dat pokke geluid...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:05
Als het een realtek chip is, moet je hem daar downloaden. Met de realtekschip had ik dat probleem ook altijd.

Verwijderd

Topicstarter
heb hem ook gedownload van driverguide.com zal morgen eens kijken of ik em op realtec.com kan vinden :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Op realtec.com zul je weinig vinden denk ik...op www.realtek.com daarentegen... :)
Driverguide zou ik btw alleen in geval van nood doen; standaard zou ik gewoon de laatste drivers van de mobo-bouwer pakken. Die staan als het goed is gewoon op hun website :)
Over welk mobo hebben we het trouwens :? Mocht je d'r niet uitkomen, dan moet je even met SiSoft Sandra kijken - dat verheldert vaak veel :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1