In het nieuwsbericht over de dual core Turion staat dit te lezen:
Dit is al gemeld door Don ParanoiD, maar in het nieuwsbericht. En omdat dit als ik me niet vergis de juiste plaats was, meld ik het maar eventjes hier.
Bij The Inquirer zijn ze daar echter niet zeker van, terwijl dit wel de genoemde bron is:Wel staat al vast dat de Core Duo enkele features heeft die de Turion 64 X2 moet missen. Zo kan elke core van een Core Duo individueel aan- en uitgezet worden. Een functionaliteit waarover de Turion 64 X2 niet beschikt. Hetzelfde verhaal gaat op voor de klokfrequentie waarop beide cores draaien. Bij de Core Duo zijn deze apart instelbaar, terwijl deze bij de Turion 64 X2 voor beide cores hetzelfde is.
Behalve als de auteur nog een andere bron heeft natuurlijk.There are two problems I see with these chips. First, they may have the same problem as the X2s, the cores are not independently powered or clocked. If this is the case battery life will suffer with compared to Yonah.
Dit is al gemeld door Don ParanoiD, maar in het nieuwsbericht. En omdat dit als ik me niet vergis de juiste plaats was, meld ik het maar eventjes hier.