Breek je nek voorzichtig
en die is heel erg fijn voor gamen
ik vind em het fijnste van alle muizen die ik heb gehad
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.
maar das omdat ik niets anders wil als die fijne driehoekvorm en die hebbben ze jammergenoeg niet in optical uitvoering :((
maakt het uit dan dat je een optische muis op de ps/2 of de usb poort hebt?Op dinsdag 23 januari 2001 08:16 schreef Quazie het volgende:
Yup me 2...
Ik gebruik alleen wel ps/2 rate om de reactiesnelheid te verhogen.
This message was sent from a galaxy far, far away.
Verwijderd
Het is ook wat je er voor over wilt hebben. Het is zo zonde als mensen een PC van 3000 piek kopen en dan een lullig muisje van 15 piek gebruiken, je hebt een stoer systeem en door je "interface" kan je er niet het maximale uithalen.
Ik hooor ook van andere mensen dat ze gewoon een zwaardere bal in hun standaard muis stoppen en dan heel gelukkig zijn:), lekker cheapie oplossing.
Het is voor een deel je persoonlijke voorkeur, voor mij persoonlijk is mijn boomslang the best!!
One of the animals has left its cage today.
Heb je dat er niet voor over, of speel je liever SimCity 3000 met de muis, dan is een optische muis op je PS/2 de beste oplossing. Je kan de refreshrate nog eens verhogen naar 200 Hz.
Oh ja, sluit je muis NOOIT aan op USB. Bij hogere systeembelasting (zeker bij hogere USB belasting) gaat je muis haperen
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd

VET relaxt met gamez als q3, aq2, hl etc. :):):)
Ik ben het volledig met je eens. Dit is de beste muis ever.Juan schreef op 23 januari 2001 @ 13:43:
ik heb deze: de logitech mouseman wheel optical:[afbeelding]
VET relaxt met gamez als q3, aq2, hl etc. :):):)
pppssst, kijk eens naar je gequote post.... Over koeien gesproken...Wietman!!! schreef op 16 december 2003 @ 18:52:
[...]
Ik ben het volledig met je eens. Dit is de beste muis ever.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Jij gaat voor de meest nutteloze kick ooitWietman!!! schreef op 16 december 2003 @ 18:52:
[...]
Ik ben het volledig met je eens. Dit is de beste muis ever.
Verwijderd
en deze mouse cable bungee: http://www.hwextreme.com/reviews/mouse/mousebungee/
http://www.overclockersclub.com/reviews/mousebungee.php
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 19:24 ]
Vergeleken met muizen uit 2001 is hij wel wat beter jahVerwijderd schreef op 16 december 2003 @ 19:00:
Logitech MX500 Optical mouse met snoer(USB) supermuis om mee te gamen op een glij plaat met hoge snoer begeleider. Game(ET) ik altijd mee en dit werkt super. Licht snel en strak en ook nog eens de toetsen/knoppen op de juiste plaats.
Denk dat ik een sleutel zie aankomen
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Dit topic is gesloten.
![]()