kijk a.u.b. eerst de grotere versies voordat je reageert, die zijn vaak scherper en sommigen hebben nog extra bewerking gehad.

Ik had achteraf gezien die takken rechtsonderin uit de shot moeten houden, maar ja, dat is altijd achteraf..

Ik zie hier een vlekje op de lens
Valt niet heel erg op maar toch irritant. Kan ik natuurlijk wel wegshoppen. Vind het ijs hier er mooi op staan

Ducks away!

Vind de symmetrie van die... steigers(?) en de kant wel mooi gelukt

Het ijs i.c.m. die schaduwen geeft hier een mooi effect vind ik.

Ik heb iets met steigers
Zie ook deze, deze en deze.

Had liever die bosjes links er niet op gehad, maar anders had er een auto op gestaan (je ziet nu alleen het achterwiel nog een beetje).

Iets verder naar links had misschien beter geweest, dat boompje is net afgesneden.

Schapies!

Dit vind ik de beste van de serie, lekker scherp, leuke sfeer en een levendige foto.

Ik had van deze foto ook een andere shot, verticaal. Toch vond ik deze wat krachtiger overkomen.
Alle foto's hebben nabewerking gehad.
- Resize
- Auto Color (zonder die functie had ik geen enkele leuke foto gehad, alles was grijs).
- Sommige foto's met High Pass > Hard Light > 30-60% verscherpt.
- Sommige foto's met USM 50% verscherpt.
- Sommige foto's met Smart Sharpen 40-60% verscherpt.
Alle foto's zijn genomen met mijn Canon EOS 350D + Kitlens (Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II)
Tips, suggesties of opmerkingen? Ik hoor ze graag!

Ik had achteraf gezien die takken rechtsonderin uit de shot moeten houden, maar ja, dat is altijd achteraf..

Ik zie hier een vlekje op de lens

Ducks away!

Vind de symmetrie van die... steigers(?) en de kant wel mooi gelukt

Het ijs i.c.m. die schaduwen geeft hier een mooi effect vind ik.

Ik heb iets met steigers

Had liever die bosjes links er niet op gehad, maar anders had er een auto op gestaan (je ziet nu alleen het achterwiel nog een beetje).

Iets verder naar links had misschien beter geweest, dat boompje is net afgesneden.

Schapies!

Dit vind ik de beste van de serie, lekker scherp, leuke sfeer en een levendige foto.

Ik had van deze foto ook een andere shot, verticaal. Toch vond ik deze wat krachtiger overkomen.
Alle foto's hebben nabewerking gehad.
- Resize
- Auto Color (zonder die functie had ik geen enkele leuke foto gehad, alles was grijs).
- Sommige foto's met High Pass > Hard Light > 30-60% verscherpt.
- Sommige foto's met USM 50% verscherpt.
- Sommige foto's met Smart Sharpen 40-60% verscherpt.
Alle foto's zijn genomen met mijn Canon EOS 350D + Kitlens (Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II)
Tips, suggesties of opmerkingen? Ik hoor ze graag!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie