Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik vroeg me af of het mogelijk was om m'n nokia 6230i als microfoon te gebruiken via bluetooth. Deze is namelijk veel beter dan de microfoon van m'n headset.

Weet iemand dus of er al java app's bestaan voor de nokia 40-series die via bluetooth audio live kunnen doorsturen, en dan dus via de microfoon die in de telefoon zit.

Ik heb gezocht op google en andere searchengines/searches van fora maar niks kunnen vinden. ;(.

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:58:
Hallo, ik vroeg me af of het mogelijk was om m'n nokia 6230i als microfoon te gebruiken via bluetooth. Deze is namelijk veel beter dan de microfoon van m'n headset.

Weet iemand dus of er al java app's bestaan voor de nokia 40-series die via bluetooth audio live kunnen doorsturen, en dan dus via de microfoon die in de telefoon zit.

Ik heb gezocht op google en andere searchengines/searches van fora maar niks kunnen vinden. ;(.

Bvd.
Nee, gaat niet lukken.

Daarvoor moet de 6230i het 'Headset Profiel' ondersteunen. Dat doet het toestel ook wel, maar alleen van 6230 naar PC en niet andersom.

Met een Java progje gaat je dat (zeer waarschijnlijk) niet lukken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Giox schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:33:
[...]

Nee, gaat niet lukken.

Daarvoor moet de 6230i het 'Headset Profiel' ondersteunen. Dat doet het toestel ook wel, maar alleen van 6230 naar PC en niet andersom.

Met een Java progje gaat je dat (zeer waarschijnlijk) niet lukken.
Ik wil het ook van mobiel naar PC. De PC moet dus ontvangen wat ik stuur. Het hoeft trouwens niet herkend te worden als bluetooth headset, ik wil ook wel een server instaleren en een client op de mobiel. Dus dat de mobiel opneemt wat je zegt, naar de pc verzend via bluetooth en dat ik die data dus als microfoon kan gebruiken, net zoals dat je line-in enzo daar ook voor kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik heb totaal geen ervaring met het schrijven van programma's, maar ik weet bijna zeker dat je dit niet gaat lukken. Maar, je zou het natuurlijk gewoon kunnen gaan proberen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"