Toon posts:

[Win2000 Pro] Lange bestandsnamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via uitvoeren de volgende regel probeer aan te roepen:

C:\Program Files\DIKO\CCESP\cctspt.exe -ecl "C:\Program Files\DIKO\Temp\movies.ecl" -batch

Verschijnt het volgende venster:

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/249/shiz5gx.jpg

Als ik de regel aanroep met een 8.3 bestandsaanduiding:

C:\Progra~1\DIKO\CCESP\cctspt.exe -ecl "C:\Program Files\DIKO\Temp\movies.ecl" -batch

Dan werkt het wel.

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat Windows ook de eerste regel weer normaal interpreteert? Voorheen heeft dit namelijk wel gewerkt. :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 14:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem lijkt veroorzaakt te worden door een 0 byte bestand genaamd Program in de root van C:. Ik heb nog geen idee welke applicatie dit bestand heeft gecreert...

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58

Cyphax

Moderator LNX
Dat C:\Program Files\DIKO\CCESP\cctspt.exe niet werkt in uitvoeren is normaal (dat doet ie hier bijv ook niet, er komt een melding dat C:\Program niet gevonden kan worden), hij gaat op zoek naar c:\Program en probeert dat uit te voeren (spaties in bestand/directorienamen zijn niet handig).
In jouw geval staat het (c:\Program) er nog ook, waarschijnlijk is het een keer op dezelfde manier aangemaakt als wat er nu "fout" gaat.
Doe het zo:
"C:\Program Files\DIKO\CCESP\cctspt.exe" -ecl "C:\Program Files\DIKO\Temp\movies.ecl" -batch
Dat werkt misschien beter.

[ Voor 20% gewijzigd door Cyphax op 03-03-2006 15:06 ]

Saved by the buoyancy of citrus